۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 83556607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرانی بنزین باعث افزایش قیمت کالاهای اساسی نمی‌شود

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: افزایش قیمت بنزین باعث گرانی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم نمی‌شود و در صورت مشاهده گرانی خودسرانه با محتکران و متخلفان برابر قانون برخورد جدی می‌شود.

محمد دره‌وزمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گران شدن نرخ بنزین و سه میه بندی آن هیچ ربطی به قیمت دیگر کالاها ندارد و مردم در این خصوص هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه گران شدن بنزین تاثیری بر حمل و نقل کالا هم ندارد که منجر به افزایش قیمت عرضه آن در بازار شود، اضافه کرد: اداره نظارت و بازرسی سازمان تشدید بازرسی بر عرضه کالا در بازار را در برنامه خود قرار داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه به صورت ۲۴ ساعته بازار توسط کارشناسان این سازمان رصد می‌شود، افزود: قیمت کالاها روزانه رصد می‌شود و با هر گونه افزایش بی مورد و خودسرانه قیمت کالاها بشدت برخورد می‌کنیم.

دره‌وزمی از تمام شهروندان و مردم استان کردستان خواست هر گونه افزایش قیمت غیرمعمول کالاها را در این ایام به سامانه ۱۲۴ به طور تلفنی، شفاهی و کتبی گزارش دهند تا موضوع از سوی بازرسان بررسی و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هم گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین، مکان‌ها و جاهایی که خدمت حمل و نقل عمومی ارائه می‌شود بیشتر مورد بازرسی، بازرسان این سازمان قرار می‌گیرند.

فرزاد سردارزاده با اشاره به اینکه تغییر قیمت سوخت بر روی افزایش قیمت کالا نمی‌تواند تاثیرگذار باشد، یادآور شد: تاکنون موردی از افزایش قیمت کالا به دلیل گران شدن بنزین در این استان گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: نرخ حمل و نقل درون شهری و برون شهری در استان هم تغییری نکرده و گزارشی هم در این ارتباط بدست ما نرسیده است بنابراین اگر مردم با چنین مواردی مواجه می‌شوند، اطلاع دهند تا بررسی لازم و برخورد قانونی انجام شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha