۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83559742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حقوق مردم خط قرمز و حفظ آن اولویت پلیس است

۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۸
کد خبر: 83559742
حقوق مردم خط قرمز و حفظ آن اولویت پلیس است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رعایت حقوق مردم خط قرمز و حفظ آن اولویت اصلی پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا تعامل مردم مومن و حسینی این استان با پلیس را مطلوب عنوان کرد و افزود: ثبات امنیت و ایجاد بستر نظم و انضباط اجتماعی از مطالبات به حق مردم است و نیروی انتظامی بر اساس قانون، این مهم را در تمام ماموریت‌های اجرایی خود دنبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی، خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت مردم است.

سردار جهانبخش افزود: ایجاد اخلال در نظم و امنیت و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم از مصادیق جرم است و پلیس بر اساس وظیفه قانونی خود با افرادی که مرتکب جرم می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با تاکید براینکه اخلالگران در نظم و امنیت مردم، آگاه باشند که پلیس بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: مردم، صف خود را از اخلالگران و تعداد معدودی که قصد تخریب و ناامنی را دارند جدا می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند عده‌ای از احساسات پاک آنان و فضای بوجود آمده سوء استفاده و ناامنی ایجاد کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت طلبان را نمی‌دهد، به برنامه‌ریزی دشمن برای بهره گیری از برخی اعتراضات مردمی اشاره کرد و از مردم زنجان خواست هرگونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی نظمی، به پلیس گزارش کنند.

سردار جهانبخش افزود: اگر افراد اعتراضی دارند باید این را از مسیر قانونی پیگیری کنند و نباید اجازه دهیم آرامش و امنیت خوبی که در استان شاهد آن هستیم دچار خدشه و اخلال شود.

وی اظهار داشت: همه باید از قانون تمکین کنند و بدانند که پلیس مجری قانون است و هرکس بخواهد به حقوق مردم تعدی کند یا سعی در اخلال نظم و امنیت داشته باشد به حتم پلیس با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha