۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83561820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر هیاتی پزشکی از رژیم صهیونیستی به قطر

۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۱۸
کد خبر: 83561820
سفر هیاتی پزشکی از رژیم صهیونیستی به قطر

تهران-ایرنا- به دنبال تلاش برخی از کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها، منابع صهیونیست روز سه شنبه اعلام کردند که یک هیات پزشکی از فلسطین اشغالی برای شرکت در کنفرانسی وارد قطر شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتری اش نوشت: هیاتی ۹ نفره از پزشکان اسرائیلی به ریاست ران اشتاینبرگ رئیس بخش جراحی کودکان بیمارستانی در حیفا وارد دوحه شدند.

این هیات به منظور مشارکت در کنفرانس بین المللی جراحی های کودکان به قطر رفتند.

قطر سپتامبر ۲۰۱۹ نیز میزبان یک هیات ورزشی اسرائیلی برای شرکت در مسابقات جهانی دو و میدانی بود.

برخی از کشورهای عربی و در راس آن عربستان، امارات و بحرین طی ماه های اخیر اقدام های زیادی برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها انجام داده اند.

امارات نیز در مناسبت‌های مختلف میزبان صهیونیست‌ها بوده است. طبق اعلام رسانه های اسرائیلی، این رژیم قرار است غرفه ویژه ای در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، به منظور عرضه دستاوردهای خود، داشته باشد.

در همین راستا، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مقامات اماراتی با سفر اسرائیلی‌ها با گذرنامه اسرائیلی به این کشور موافقت کرده است.

شهریور ماه گذشته نیز رژیم صهیونیستی میزبان ۶ روزنامه نگار از کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی بود.

این موضوع با واکنش شدید اصحاب رسانه در کشورهای عربی و همچنین فلسطینی ها روبه رو شد.

برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی از سوی برخی از کشورهای عربی در زمانی صورت می گیرد که تل آویو همچنان به سیاست شهرک سازی ها خود ادامه می دهد و به مسجد الاقصی با هدف تقسیم آن تعرض می کند.

به عقیده کارشناسان، برقراری رابطه در این وضعیت جنایتی بزرگ محسوب می شود که رژیم راست افراطی اسرئیلی را ترغیب می کند که به اعراب و مقدست شان بیش از گذشته توهین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha