۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83564645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم ملایر اقدامات آشوبگران را محکوم کردند

۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبر: 83564645
مردم ملایر اقدامات آشوبگران را محکوم کردند

همدان- ایرنا- مردم ولایت‌مدار ملایر در راستای دفاع از امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حرکت‌های شوم آشوبگران و اغتشاشگران را در تخریب اموال عمومی محکوم کردند.

نمازگزاران ملایری پس از اقامه نماز جمعه با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خواب برگشت آمریکا به این کشور غیر قابل تعبیر است» و رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است» مسیر مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) را پیمودند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از اقدامات آشوبگران اعلام کردند.

در این حضور باشکوه و گسترده امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه ملایر، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه ناحیه ملایر دوشادوش اقشار مختلف مردم، روحانیان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، اصناف و بازاریان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدیران این شهرستان در راهپیمایی حضور داشتند.

امام جمعه ملایر در جمع راهپیمایان از مردم استان همدان و شهرستان ملایر که اجازه ندادند آمریکا به اهدافش برسد و نجابت، وفاداری و بصیرت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری مدیریت خوب معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در این مدت را قابل تحسین دانست و افزود: تمامی مسئولان، اقشار مختلف مردم استان همدان و ملایر، کسبه ، بازاریان، اصناف، روحانیان و دانشگاهیان همه و همه در صحنه حضور داشتند و اجازه ندادند دشمن در این منطقه حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این آگاهی را باید همچنان حفظ کنیم خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب بانک آتش زدن، تخریب اموال عمومی و حمله به مردم کار اشرار و آشوبگران است.

امام جمعه ملایر افزود: مردم ایران صف خود را از اشرار جدا کردند و در این فتنه نیز هویت دشمنان بار دیگر آشکار شد.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: از دولت و مجلس می‌خواهیم که جلوی گرانی‌ها را بگیرند تا مردم به خاطر افزایش قیمت کالا و گرانی دچار آسیب نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha