نقش بسیج در پایان‌دادن به ناآرامی‌های اخیر آشکار بود

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسن (ع) استان همدان گفت: نقش و توان بسیج در پایان‌دادن به اغشاش‌ها و ناآرامی‌های اخیر برای همه آشکار و محرز شد.

سردار مظاهر مجیدی روز شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج در همدان، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب و پس از آنکه امام راحل تهدیدها را رصد کردند و تشکلی با محوریت مردم به دستوئ امام راحل تشکیل شد که بتواند با دسیسه های دشمن مقابله کند.

سردار مجیدی ادامه داد: علت راه اندازی سپاه و بسیج این بود که بستری فراهم شود که نظام و انقلاب اسلامی را مستحکم تر کند و با توطئه های دشمنان این نظام و انقلاب مقابله کند بنابراین امام راحل دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند.

وی با عنوان اینکه شکل گیری بسیج برکات زیادی برای مردم داشته است گفت: از روز اول انقلاب با راه اندازی پایگاه های مقاومت، بسیجیان در هر نقطه کشور احساس خطر شد برای تامین امنیت حضور یافتند.

سردار مجیدی بیان کرد: ۹۲ هزار بسیجی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند که در همدان نیز از هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، سه هزار تن بسیجی بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسن (ع) استان همدان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، یادآوری کرد: این نمایشگاه زوایای کوچکی از دستاوردهای بسیج است چرا که نمی توان ۴۰ سال کار و خدمت بسیج را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه نسل امروز با حضور در این نمایشگاه به خدمات بسیج پی می برند اضافه کرد: در این نمایشگاه سعی شده با به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای بسیج در چهار دهه گذشته، قسمت هایی از آن را برای نسل جدید بیان کنند. ۸۰۰ برنامه در قالب ۵۳ عنوان توسط مجموعه نواحی سپاه شهرستان ها در هفته بسیج در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha