حضور پرشور مردم در انتخابات کام دشمنان را تلخ خواهد کرد

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس بار دیگر کام دشمنان انقلاب و نظام را تلخ خواهند کرد.

اسعد خضری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه اظهار داشت: پس از طرح اصلاح قیمت بنزین مردم این شهرستان وحدت و همگرایی خود با تصمیمات دولت را در این زمینه به خوبی نشان دادند و ما شاهد جوی آرام در سطح شهر بودیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی نقدپذیر است افزود: اعتراض حق قانونی مردم است ولی فرصت‌طلبان، اعتراضات به حق مردم را منحرف کردند.

وی ادامه داد: امریکا و هم‌پیمانانش با تمام قوا و با انواع ترفندها سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند ولی همواره مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی آنان را ناکام گذاشته و نقشه‌هایشان را با شکست مواجه کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات آتی مجلس افزود: داوطلبانی که از این شهرستان قصد نامزد شدن دارند باید در فرمانداری نقده اقدام به ثبت‌نام کنند.

«خضری» تاکید کرد: داوطلبان که قصد شرکت در این دوره از انتخابات را دارند حتما در زمان مورد نظر برای ثبت نام مراجعه کنند و مدارک لازم را نیز به همراه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه همه ادارات باید قانون و مقررات را در زمان انتخابات به خوبی رعایت کنند افزود: تبلیغات زودهنگام و زودتر از وقت تعیین شده داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خلاف قانون بوده و با متخلفان برخورد می‎شود.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه عملیات عمرانی در این شهرستان همواره در حال اجراست افزود: عملیات اسفالت اشنویه - نقده، اشنویه - ارومیه و عملیات ساخت بیمارستان این شهرستان و گازرسانی به منطقه دشت بیل  در حال اجراست و در حوزه منابع طبیعی و ابخیزداری نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است .

وی گفت: با تمام توان حافظ آرای مردم هستیم و دستگاه‌های نظارتی نیز فعالیت خود را دارند و با تعامل و هم‌افزایی که در این شهرستان وجود دارد بدون شک شاهد میزان مشارکت بالایی در انتخابات پیش‌رو خواهیم بود.

در ادامه ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اشنویه از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز تجلیل شد.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha