مدیران دولتی در حمایت از فعالان اقتصادی کوتاهی نمی‌کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با تقدیر از مدیران استانی گفت: در گفت و گو با صاحبان صنایع می‌توان دریافت که مدیران دولتی برای حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی کوتاهی نمی‌کنند.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی عصر سه شنبه در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان همدان اظهار داشت: اقتصاد عرصه ای برای تهاجم دشمنان شده و با تحریم، ممنوعیت صادرات و قاچاق کالا قصد براندازی صنایع و تولید کشورمان را دارند.

وی افزود: تنها مدیران خوب و توانمند در این میدان سخت می توانند واحد تولیدی خود را سرپا نگه داشته و به تولید و اشتغال ادامه بدهند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه دولت و حاکمیت در چنین شرایطی از تصدی گری در عرصه اقتصاد بکاهد گفت: قوای مقننه و مجریه تسهیلگر و حلال مشکلات اقتصادی باشند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت های مردمی در امر اقتصاد و واگذاری امور به بخش خصوصی به معنای واقعی انجام شود.

وی با ابراز خرسندی از شرکت یکصد واحد تولیدی در نمایشگاه توانمندی صنایع استان همدان گفت: قابلیت ها و ظرفیت های بیشماری در این منطقه وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است.

حجت الاسلام شعبانی با تاکید بر رونق تولید داخلی و گرایش به سمت مصرف کالاهای وطنی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه زمینه پیشرفت و توسعه صنایع داخلی را فراهم کند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان همدان از امروز به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی همدان دایر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha