۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۶
کد خبرنگار: 1195
کد خبر: 83583435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر خارجه رژیم صهونیستی با لاوروف درباره سوریه گفت‌وگو کرد

تهران- ایرنا- وزیر خارجه رژیم صهونیستی با همتای روس خود درباره حضور ایران در سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، «اسرائیل کاتص» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی عصر جمعه در رم با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود دیدار و درباره حضور ایران در سوریه گفت‌وگو کرد.

کاتص گفت که در این دیدار "بر ضرورت خروج ایران از سوریه" و "تداوم تلاش اسرائیل برای تضمین منافع امنیتی و پیشگیری از استحکام موضع ایران در سوریه" تاکید کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین گفت که این تلاش‌ها با هماهنگی روسیه برای پیشگیری از آسیب رسیدن به نیروهای این کشور انجام می‌شود.

رژیم صهیونیستی در سالیان گذشته و همزمان با آزادسازی ده‌ها روستا و شهرک سوریه، علاوه بر تجهیز تروریست‌ها به انواع سلاح و مهمات، حملات متعددی در حمایت از گروههای تروریست‌ی به نقاط مختلف این کشور داشته است.

آخرین تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه به ۲۲ خردادماه گذشته برمی‌گردد که در جریان آن منطقه‌ای در استان درعا واقع در جنوب سوریه و هم مرز با جولان اشغالی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

از سوی دیگر، ادعاهای بی‌اساس مقام‌های صهیونیستی در حالی است که ایران با موافقت دولت قانونی سوریه در این کشور کمک بزرگی را برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه انجام داده است، اما آمریکا و برخی کشورهای غربی بدون مجوز و در تجاوزی آشکار نیرو به سوریه اعزام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha