بیست و پنجمین نمایشگاه مزبور فرصتی برای دهها شرکت، کارگاه و کارخانه تولیدی است تا دست اندرکاران بخشهای مختلف صنعت نساجی و پوشاک و تولید کنندگان ماشین آلات، مواد اولیه توانمندیهای خود در زمینه های سرمایه گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را به نمایش گذاشته و نیز با یکدیگر به گفت وگو و تبادل اطلاعات بپردازند.
بیش از ۲۳۵ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که تعداد ۱۶۰ شرکت داخلی و ۷۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، هند، اسپانیا، اوکراین و استرالیا مشارکت دارند.
برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه ها و همچنین برنامهریزی برای بازدید چند هیات تجاری و بازرگانی خارجی، برخی از برنامههای جنبی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در فضایی افزون بر ۲۳ هزار متر مربع برپا شده و انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین های گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی و لوازم و قطعات وابسته و دیگر مواد اولیه صنایع نساجی عرضه و به نمایش گذاشته شده است.
معرفی دستاوردها، ظرفیتها و توانمندی های کارخانه ها و سازمان های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل ها و توانمندی های صنعت نساجی کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری های روز به کشورمان، ایجاد ارتباطهای تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، فناوری و تجربیات، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه توسط افسانه محرابی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن وتجارت افتتاح شد.
نمایش توانمندی تولیدات داخلی در نمایشگاه ایران مد ۲۰۱۹
هفتمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران(ایران مد ۲۰۱۹) جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش عموم گذاشته شد.
این نمایشگاه در فضایی افزون بر ۱۳ هزار متر مربع، واحد تولیدی و شرکت های داخلی با ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی کردند.
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش بازده تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران از امروز تا ۲۱ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقمندان است.
نظر شما