سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: کار سختی برابر شیمیدر داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به شرایط تیم شیمیدر قم گفت: در هفته دوازدهم کار بسیار دشواری برابر شیمیدر داریم و امیدوارم که عملکردمان قابل قبول باشد.

«حماد سامری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره دیدار این تیم برابر شیمیدر از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: رقابت بسیار دشواری برابر شیمیدر خواهیم داشت. شیمیدر بازیکنان خوبی دارد و مدعی به حساب می آید. یک بازیکن خارجی هم جذب کرده‌اند. به نظرم در چند بازی اخیر نیز روند رو به رشدی داشتند و در این هفته به دنبال تثبیت آن خواهند بود.

وی افزود: کارمان اصلا ساده نیست. امیدوارم که با حمایت هواداران ابتدا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و سپس نتیجه بگیریم. این مسابقه حساسیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت و باید در لحظه‌های حساس و تاثیرگذار تمرکز داشته باشیم تا به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در پاسخ به این سوال که شرایط تیمش بعد از باخت برابر پتروشیمی چطور است؟ گفت: بازیکنان ما می‌دانند که چند مسابقه دشوار پیش‌رو دارند. برای دیدار با پتروشیمی هم کاملا آماده بودیم و به نظرم عملکردمان قابل قبول بود. در این مسابقه حتی شانس پیروزی هم داشتیم. با این حال شرایط را آماده کردیم تا انشالله برای بازی با شیمیدر تحت تاثیر باخت نباشیم و با قدرت به میدان برویم.

سامری با اشاره به توانایی‌های بازیکنانش گفت: بازیکنان ما از ابتدای فصل خیلی خوب کار را شروع کردند و نشان دادند که توانایی بالایی دارند. با تمام تغییرات و محدودیت‌ها شخصیت خوب خودمان را نشان دادیم. امروز نفت آبادان با اینکه تغییرات زیادی داشته اما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی همچنان یک مدعی است. 

وی در خصوص دیدار هفته گذشته با پتروشیمی نیز اظهار داشت: دیدار بازی بسیار سنگینی بود. پتروشیمی تیم بسیار قدرتمند و مدعی این فصل است. بازیکنان خوبی دارد و در خانه نیز بازی می‌کرد. می‌دانستیم کارمان دشوار است اما عملکرد خوبی داشتیم. اتفاق‌هایی افتاد که باعث شد در نهایت نتیجه را واگذار کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان درباره اشتباهات داوری در دیدار برابر پتروشیمی نیز گفت: به هر حال داوران هم اشتباه‌هایی دارند اما نکته این است که در بازی‌های حساس باید داوران تمرکز بیشتری داشته‌باشند. من قبلا هم گفته‌ام که ترسمان از بازی‌های نزدیک و حساس بود که یک اشتباه می‌تواند تاثیر زیادی بر روی مسابقه بگذارد. در این مسابقه شاهد این اتفاق بودیم.

دیدار تیمهای نفت آبادان با شیمیدور از هفته دوازدهم روز پنجشنبه در شهر آبادان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha