۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۷:۱۳
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83601325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰۰زوج هرمزگانی به خانه بخت رفتند

۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۷:۱۳
کد خبر: 83601325
۱۵۰۰زوج هرمزگانی به خانه بخت رفتند

بندرعباس-ایرنا- در آستانه برگزاری کنگره یکهزارو ۵۰۰شهید هرمزگان مراسم جشن ازدواج ۱۵۰۰زوج این استان پنجشنبه شب در بندرعباس برگزارشد.

این مراسم ازسوی ستاد گل های علوی روستای کرمون ازتوابع دهستان شمیل بندرعباس در ورزشگاه ۲۰هزارنفری این شهر برپاشد.

استاندار هرمزگان شامگاه پنجشنبه در این مراسم گفت: برگزاری چنین جشن بزرگی به همت مردم انقلابی از روستای کرمون آغاز شد که از جمله برنامه های جانبی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید در استان است.

فریدون همتی افزود: هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و الگو قرار دادن زندگی ساده و ازدواج آسان آنان بوده است.

وی در ادامه سخنانش به زوج های حاضر در این مراسم پیشنهاد داد: هر کدام از شما زوج ها تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان در پنجم دی ماه امسال، زندگی مشترکتان را بیمه یک شهید کنید.

استاندار هرمزگان بیان کرد: با توسل به شهدا می توانید هم زندگی مشترک خود را بیمه کرده و هم فرزندانی صالح و مومن داشته باشید.

برای پایداری زندگی مشترک، صبر و قرآن و نماز را سرلوحه قرار دهید

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم خطاب به زوج ها و جوانان گفت: برای استحکام و پایداری زندگی مشترک، صبر و قرآن و نماز را سرلوحه قرار دهید.

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی اظهار کرد: بنا بر تاکیدات و سفارش های خداوند در قرآن و فرموده های پیامبر اسلام(ص) بر ازدواج، باید بزرگترها کمک کنند تا جوانان زودتر زندگی مشترک خود را با ساده زیستی و به آسانی آغاز کنند.

وی عنوان کرد: مراقب هجمه های دشمنان در شبکه های ماهواره ای باشید زیرا آنان نابودی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: زن و شوهرها نباید به یکدیگر بدبین شده بلکه باید برای نجات زندگیشان به قرآن پناه ببرند زیرا آینده زندگی مشترک را تضمین می کند.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: در هر زندگی سختی ها و مشکلاتی وجود دارد اما می توانید با صبر و شکیبایی در به یکدیگر کمک کرده و آرامش را فراهم کنید.

خدمتگزاری به مردم را افتخار می دانیم

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه این مراسم گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰شهید استان قرار داریم و به همین منظور کارها و طرح های زیادی از سال گذشته انجام شده و ادامه دارد زیرا خدمتگزاری به مردم را افتخار می دانیم.

سردار اباذر سالاری افزود: انجام ۱۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در سراسر استان، سرپرستی ۱۵۰۰ فرد نیازمند، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع، نمایشگاه از هبوط تا ظهور، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، اجلاسیه شهدای زن، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و روحانیون و اجلاسیه نهایی از جمله برنامه های این کنگره است.

اعطای ۱۵۰۰ قلم وسایل منزل به زوج های جوان

مسوول برگزاری جشن ازدواج گل های علوی از اعطای ۱۵۰۰ کالای ایرانی به عنوان جهیزیه به زوج های جوان خبر داد.

حبیب بهادری بیان کرد: ۱۶ قلم کالا برای هر زوج در نظر گرفته شده که تا پایان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان(۵دی ماه ۹۸) برای آنان ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه را از ۱۰ ماه گذشته برنامه ریزی کردیم که با همکاری دستگاه ها و نهادهای دولتی توانستیم اجرا کنیم که البته در هر کجا با مشکلات روبرو می شدیم به شهدا متوسل می شدیم.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان از اول تا پنجم دی ماه امسال با حضور خانواده شهدا و ایثارگران استان و مسوولان کشوری و لشکری، به همراه برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha