ثبت‌نام اسبقیان برای ریاست فدراسیون جانبازان

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان برای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ثبت‌نام کرد.

«سیدمحمدشروین اسبقیان» امروز (یکشنبه) در آخرین روز از مهلت اعلام شده برای ثبت‌نام ریاست این فدراسیون، با حضور در دبیرخانه مجمع برای تصدی این پست نام‌نویسی کرد. او در حال حاضر مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها است.

اسبقیان همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان‌های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، رییس فدراسیون قایقرانی به مدت یک سال، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به مدت یکسال و سابقه ورزشی در رشته های دوومیدانی و تکواندو را در کارنامه دارد.

تاکنون نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی، کرم‌اله علیمرادی، امیر ماندگارفر، علی اکبر حسن پور، مجید قدمی، بهمن نیکخو و شروین اسبقیان برای پست ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ثبت نام کرده‌اند.

پیش از این «حمید صمیمی» به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده بود که به خاطر بازگشت به بنیاد شهید و امور ایثارگران از این سمت استعفا داد. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با قبول این استعفا وی را به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha