فرود نخستین پرواز «فلای‌پرشیا» در فرودگاه ارومیه

ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی «فلای‌پرشیا» در مسیر ارومیه - مشهد و بالعکس ظهر امروز، ٢ دی‌ماه در فرودگاه ارومیه به زمین نشست. 

محمدعلی نائل قراملکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با نشستن هواپیمای بوئینگ ۳۰۰-۷۳۷ شرکت هواپیمایی «فلای‌پرشیا» در فرودگاه ارومیه اولین پرواز این ایرلاین به ارومیه برقرار شد.
وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌ها با شرکت هواپیمایی «فلای‌پرشیا» از این پس شاهد برقراری پروازهای این شرکت در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه در مسیر ارومیه - مشهد و بالعکس خواهیم بود.
وی ادامه داد: نخستین پرواز این شرکت در مسیر  ارومیه –مشهد و بالعکس امروز  ساعت  ۱۰:۴۰ از مشهد به ارومیه انجام و در ساعت ۱۲:۴۵ وارد فرودگاه ارومیه شد و ساعت ۱۳:۵۰ ارومیه را به مقصد مشهد ترک کرد.
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: اکنون ۶ شرکت هواپیمایی با ۴۰ پرواز هفتگی در مسیرهای تهران، مشهد، استانبول در فرودگاه ارومیه فعال است.
مسیر ارومیه - مشهد از جمله پرترددترین مسیرهای هوایی در کشور و شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود و ماهانه هزاران نفر از این طریق جابجا می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha