۳ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83606688
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربی گیلان دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه قصه‌گویی را کسب کرد

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: کارشناس هنری کانون پرورش فکری استان دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه بیست‌ و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون را به دست آورد.

اسفندیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مریم ابراهیمی‌فر کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با قصه لحظه های شیرین در فرآیند رای‌گیری و انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان قصه گوی شایسته تقدیر شد.

وی افزود: منیژه واحد قاضیانی مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان  نیز با قصه گلبهار به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آیین ها و سنت های محلی به زبان قصه ، جایزه ویژه رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را به خود اختصاص داد.

وی با بیان این که بیش از این ۱۵ قصه ۹۰ ثانیه ای از گیلان با راهیابی به بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌ گویی کانون پرورش فکری، در مرحله انتخاب مردمی قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: ۲۲۷ قصه گو از این استان در بخش ۹۰ ثانیه بیست و یکمین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری شرکت کردند که ۱۵ نفر در مرحله انتخاب مردمی معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان یادآور شد: در قصه‌ ۹۰  ثانیه که از دوره بیست‌ و یکم به جشنواره قصه‌ گویی افزوده شده، علاقمندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌ آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌ شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

کانون پرورش فکری گیلان دارای چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فرهنگی هنری فراگیر، یک کتابخانه سیار شهری و دو کتابخانه سیار روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha