۵ دی ۱۳۹۸، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83608353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ سارق حرفه‌ای منزل و کارگاه‌ تولیدی در میاندوآب دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: سه سارق حرفه‌ای منزل مسکونی و کارگاه تولید کودشیمایی در شهرک صنعتی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سارقان توسط عوامل پرتلاش انتظامی پاسگاه شهر باروق شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: یکی از این سارقان از یک باب منزل مسکونی مقداری طلا و وسایل صوتی و تصویری سرقت کرده بود.

وی افزود: همچنین ۲ نفر دیگر از یک کارگاه تولید کودشیمایی در شهرک صنعتی میاندوآب سیستم صوتی، قطعات دوربین‌های مداربسته را به سرقت برده بودند که وسایل سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ‌نژاد با بیان اینکه سارقان همچنین به چند فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: ارزش ریالی این کشفیات ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده‌است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه اموال مسروقه تحویل مال‌باختگان شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

طی روزهای گذشته نیز سه سارق حرفه‌ای مزارع کشاورزی و خانه‌باغ‌ها در بخش باروق میاندوآب دستگیر شدند.

شهرستان میاندوآب نیز با ۱۹۹ روستا و بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.
مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش سوانح رانندگی از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha