۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83609946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بررسی دقیق بودجه ۹۹ مهمترین کار نمایندگان در ایام باقی‌مانده سال است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم تمرکز نمایندگان مجلس به موضوع بودجه ۱۳۹۹ گفت: وکلای ملت باید این بودجه را به درستی بررسی کنند زیرا سرنوشت یک‌سال کشور و مردم باید به درستی مدیریت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: نمایندگان مجلس موظف به توزیع عادلانه بودجه، افزایش قدرت خرید مردم و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بودجه سال آینده هستند.

وی اضافه کرد: قدرت اقتصادی هر استان باید در قالب بودجه سالانه تقویت شود و نمایندگان ملت موظف هستند با دقت وارد این عرصه شوند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ٩ دی اظهار داشت: فتنه تمام نشده و تا زمانی که اسلام وجود دارد، دشمن نیز در حال تفکر برای فتنه است و مردم باید لزوم حضور همه جانبه را به نسل‌های بعدی منتقل کنند تا فتنه‌های مشابه در آینده به‌وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: باید بزرگداشت حماسه ٩ دی به درستی برگزار و در این روز بصیرت مردم به رخ جهانیان کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات وظیفه همگانی است، ادامه داد: باید به ارزش‌های فردی داوطلبان بسیار توجه شود و افرادی انتخاب شوند که تقوای سیاسی داشته باشد.

وی گفت: مردم باید بدانند که داوطلبان هزینه‌های تبلیغاتی را از کجا تهیه کرده و هزینه می‌کنند و همچنین سواد افراد و توانایی آنان در انتخابات نیز باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، ادامه داد: برخی مشاغل در نزد خداوند متعال ثواب بسیار زیادی دارد و انسان از پاداش اخروی آن بهره‌مند می‌شود که شغل پرستاری از این مشاغل است.

وی اظهار داشت: پرستاران اگر در راه خداوند متعال به بندگان خدا خدمت کنند، از اجر دنیوی و اخروی بسیاری برخوردار می‌شوند.

امام جمعه ارومیه همچنین اظهار داشت: عذاب الهی در روز قیامت نصیب کسانی می‌شود که به قیامت اعتقاد ندارند زیرا همانطور که این افراد روز قیامت را فراموش کرده، خداوند نیز در روز حساب این افراد را از یاد می‌برد.

وی بر صدقه دادن مستمر در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: افرادی که توانایی دارند، به افراد نیازمند اطراف خود کمک کنند که این امر در برهه کنونی از ضرورت زیادی برخوردار است.

نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت دادگستری و نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha