۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83612266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در سنندج کشف شد

۸ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰
کد خبر: 83612266
۳۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در سنندج کشف شد

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک دستگاه خودرو تندر ۹۰ حامل بیش از ۳۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در ایست و بازرسی صلوات آباد سنندج خبر داد.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ عباس مسعودی روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی صلوات آباد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تندر ۹۰ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر ۳۴۰ هزار نفر سیگار قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال بوده و در این رابطه یک نفر دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 کشف زمین‌خواری به ارزش بیش از سه میلیارد ریال

جانشین فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف یک فقره زمین‌خواری در منطقه سرشیو مریوان خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق به کشف یک فقره زمین خواری در منطقه شارانی این شهرستان شدند.

سرهنگ مسعودی اضافه کرد: با بررسی‌های میدانی و استفاده از نقشه‌های هوایی و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی مریوان، مشخص شد سه هزار و ۳۰۰ متر از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی واقع شده است.

وی یادآور شد: فرد زمین خوار شناسایی و با همکاری مراجع قضایی دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده و ارائه شواهد و مدارک از سوی ماموران، به تصرف غیرقانونی این اراضی اعتراف کرد.

سرهنگ مسعودی با اشاربه اینکه ارزش این اراضی بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha