استاندار: کرمانشاه سند پهلوانی ایران است

۹ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴
کد خبر: 83613888
استاندار: کرمانشاه سند پهلوانی ایران است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه کرمانشاه سند پهلوانی ایران زمین است، گفت: «مجمع خیرین ورزش یار» برای افزایش سرانه فضاهای ورزشی پیشقدم می‌شوند.

«هوشنگ بازوند» روز دوشنبه در نخستین نشست مجمع خیرین ورزش که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، به لزوم فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها با همراهی خیرین به منظور دسترسی آحاد جامعه به فضاهای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مجمع برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرها و روستاها و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تشکیل شده و با همراهی و همدلی زمینه فعالیت ورزشی عموم مردم را فراهم خواهیم کرد.

وی از کرمانشاه به عنوان سند پهلوانی ایران زمین نام برد و گفت: اعضای این مجمع با منش پهلوانی و سخاوت همیشگی در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر ایجاد همدلی برای توسعه ورزش به ویژه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پیشقدم شده و در این حوزه اهتمام جدی دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند همه شرایط را برای توسعه فضاهای فراهم کند، خاطرنشان ساخت: این مجمع با تلاش خیرین، پیشکسوتان ورزشی و صاحب نظران حوزه های مختلف به شیوه ای عمل خواهد کرد که به صورت متوازن فضاهای ورزشی در تمامی استان ایجاد شود.

بازوند ادامه داد: امکانات دولتی باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد و اجازه نخواهیم داد این سرمایه های عظیم در اختیار افراد محدودی قرار گیرد و تأکید داریم برای توسعه ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی، نشاط و گسترش سلامت، حمایت از قهرمانان و پشتوانه سازی و پرورش نخبگان ورزشی باید همه امکانات و ظرفیت ها در بخش خصوصی و دولتی تجمیع شود.

مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه امروز( ٩دی ماه) تشکیل و اساسنامه پیشنهادی با رأی اعضا و هیات موسس مورد تصویب قرار گرفت.

اخبار مرتبط