نخبه‌ها به مسابقات داخل سالن چین اعزام خواهند شد

تهران- ایرنا- عضو جدید سازمان تیم‌های ملی گفت: نیازی نیست نخبه‌ها نگران باشند هر ورزشکاری که رکورد مطلوب و قابل قبولی داشته باشد، به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهد شد.

  «قاسمعلی فیروزی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه این موضوع در تازه ترین جلسه سازمان تیم‌های ملی مطرح و آرای لازم را بدست آورده است، اظهار داشت:‌ هفته آینده مسابقات دو و میدانی داخل سالن دهه فجر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را با شرکت هشت تیم خارجی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این مسابقات که مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین است، برترین ها به اردوی این تیم دعوت و در رقابت دیگری ورزشکاران اعزامی انتخاب خواهند شد.

عضو جدید سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا بهمن‌ماه در چین برگزار می‌شود، اضافه کرد: فدراسیون دو و میدانی برای شرکت ورزشکاران در مسابقات یاد شده ورودی در نظرگرفته است و هر ورزشکاری که ورودی مرحله اول را کسب کند و در اردوی متصل به این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته باشد، به این رقابت‌ها اعزاهم خواهد شد.

با تصمیم فدراسیون دو و میدانی «بهنام شیری» و «حسین رسولی» ۲ قهرمان نامدار کشورمان که اتفاقا با مربیان داخلی به عناوین ملی و بین المللی کسب کردند، برای برگزاری اردوی سه ماه به بلاروس اعزام می‌شوند.

فیروزی در این باره نیز گفت: این تصمیم در گذشته گرفته شده و من در آن دخالتی نداشتم اما این موضوع نیز برای خودم هم جای سوال داشت به هرحال این تصمیم گرفته شده و هماهنگی‌های لازم نیز در این رابطه به انجام رسیده است.

وی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان نیز تاکید کرد: «احسان حدادی» پرتاب‌گر دیسک و نایب قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کند و قرار است در صورت هماهنگی با مربی آمریکایی خود زمان برگزاری اردوی‌های برون مرزی خود را مشخص کند.

«حسن تفتیان» دونده دوهای سرعت ۱۰۰ و ۲۰۰ متر نیز درحال پی گیری و برنامه‌ریزی برای ادامه تمرینات آماده سازی در فرانسه است.

«مهدی پیرجهان» دونده دوهای ۴۰۰ متر با مانع نیز در تمرینات خود را زیر نظر مربی داخلی پیگیری می‌کند و برنامه‌ای برای برپایی اردوی برون مرزی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha