۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 83616792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع لاستیک یارانه‌ای بین تاکسیرانان قزوینی آغاز شد

قزوین – ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز چهارمین مرحله توزیع بسته حمایتی لاستیک ارزان‌تر از قیمت بازار برای تاکسی‌های پژو، پراید و سمند خبر داد.

اسماعیل عرشیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی سیاست‌های سازمان تاکسیرانی مبنی بر توزیع بسته‌های حمایتی قطعات و ملزومات خودرو ارزان‌تر از قیمت بازار، چهارمین مرحله توزیع بسته حمایتی لاستیک یارانه‌ای برای تاکسی‌های سمند، پژو و پراید آغاز شد.

وی اظهار داشت: لاستیک حمایتی در نظر گرفته‌ شده که در راستای حمایت از کالای ایرانی از مارک کویر تایر است، بین ۳۰ تا ۳۵ درصد از قیمت بازار ارزان‌تر است و تاکسیرانانی که طی ۶ ماه گذشته از سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانان لاستیک یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

عرشیان افزود:  با احتساب مرحله چهارم که ۲ هزار حلقه لاستیک در بین تاکسیرانان توزیع می‌شود، تاکنون ۶ هزار حلقه لاستیک حمایتی و ۱۵ هزار لیتر روغن یارانه‌ای در بین تاکسیرانان توزیع‌ شده است که امیدواریم با این‌گونه اقدامات حمایتی، زمینه کسب رضایت تاکسیرانان و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان را فراهم آوریم.

سه هزار و ۸۷۰ دستگاه تاکسی با پنج هزار راننده به‌طور متوسط روزانه ۲۵۰ هزار مسافر را در سطح شهر قزوین جابه‌جا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha