سپهرزاد: درخواستی برای عضویت دوباره در سازمان تیم‌های ملی دو و میدانی نداشتم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی دو و میدانی که در اواخر دوره ریاست «مجید کیهانی» در این فدراسیون از این سازمان کناره گیری کرد، گفت: در دوره سرپرستی «ایرج عرب» در فدراسیون درخواستی برای عضویت دوباره در سازمان تیم‌های ملی نداشتم.

«هادی سپهرزاد» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دوره  گذشته به علت دفاع از حقوق ورزشکاران با مدیریت فدراسیون مشکل پیدا کرده و از عضویت در این سازمان کناره گیری کردم، افزود: از اینکه اطلاع یافتم ترکیب این کمیته به تازگی دچار دستخوش و  بعضی از  اعضا  دوباره به آن اضافه شدند، خوشحال شدم اما از من برای حضور مجدد در ترکیب این سازمان دعوت به عمل نیامده است.

وی افزود:‌ هم اکنون کار من مربیگری است و به آن اشتغال دارم و خوشحالم می‌شوم به ورزشکاران کشورم در این مهم کمک کنم.

مربی سابق تیم ملی با گلایه از شرایط بوجود آمده و رفتار دوگانه مسوولان فدراسیون با مربیان داخلی و خارجی، اظهار داشت:‌ مربیان داخلی هنگامی که ورزشکار مدال می‌آورد، پاداش می‌گیرند و اگر مدال نگیرند چیزی به آنان پرداخت نمی‌شود. این درحالی است که مربیان خارجی در هر صورتی چه  ورزشکارشان مدال بگیرد یا نگیرد با قراردادهای مناسبی که منعقد می‌کنند در کمترین زمان ممکن به پولشان می‌رسند.

سپهرزاد اضافه کرد: من هنوز پاداش کسب مدال توسط ورزشکارم را نگرفته‌ام و باید همچنان منتظر بمانم تا چه زمانی صلاح بدانند پاداشم را بپردازند. این روزها با اضافه شدن «پژمان معتمدی» به فدراسیون قول دادند که پاداش‌های معوق مرا بپردازند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی اینکه چه زمانی باید برای ملی پوشان از دانش مربیان خارجی بهره برد ،نیز گفت: همانند سایر مربیان و کارشناسان معتقدم در ماده یا رشته‌هایی که دانش مربیان داخلی پاسخگوی نیاز ورزشکار نیست، باید از مربی با دانش خارجی سود برد اما اگر ورزشکار با مربی داخلی موفق بوده دیگر به استفاده از مربیان خارجی نیازی نیست.

این مربی که هم اکنون راهبری «علی ثمری» دارنده مدال قهرمانی پرتاب وزنه در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ اودیشای هند را بر عهده دارد درباره تازه‌ترین وضعیت این ورزشکار نیز عنوان کرد: تمرینات آماده‌سازی با این ورزشکار را با جدیت دنبال می‌کنیم و شرایط مطلوب و رضایت‌بخش است.

وی افزود: براساس برنامه ۲ هدف را با این ورزشکار دنبال می‌کنیم، هدف کوتاه‌مدت شرکت این ورزشکار در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در چین است و به همین منظور هفته آینده ثمری در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد.

سپهرزاد گفت: هدف بلند مدت ما نیز کسب سهیمه ورودی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و به همین علت در تمرینات آماده‌سازی توقف نخواهیم داشت و با انگیزه‌ای که از این ورزشکار سراغ دارم، می‌خواهیم با تلاش بسیار به آن دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha