۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83618674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه ارومیه: شهادت سردار سلیمانی چهره پلید آمریکا را بار دیگر آشکار کرد

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان نظام و در راس آن آمریکای جنایتکار به دستور ترامپ، سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را به شهادت رساندند و بار دیگر چهره پلید خود را آشکار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: آنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن چهره‌های ملی به هدف خود می‌رسند و ما از مسیرمان منحرف می‌شویم ولی بدانند ملت ایران در این میسر ثابت‌قدم هستند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اذناب آن در سایه خون شهدا نابودشدنی است، اضافه کرد: سردار سلیمانی به عشق شهادت زندگی می‌کرد و حال به آرزوی خود رسید؛ این شهادت برای ما ضایعه بزرگ و دردناک و برای خود شهید بزرگوار امری مبارک است.

امام جمعه ارومیه افزود: دشمنان با به شهادت رساندن مسلمانان قبر خود را حفر می‌کنند و  مسلمانان در رسیدن به اهداف خود مستحکم‌تر می‌شوند. 

وی با اشاره به مسئله FATF، گفت: مسوولان باید هوشیار باشند و بدون توجه آن را امضا نکنند زیرا باید در روز قیامت پاسخگوی مردم، شهدا و خانواده شهدا باشند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ابراز امیدواری کرد که مسوولان با صراحت و شفافیت به مردم توضیح دهند و حرف منتقدان را در خصوص «اف.ای.تی.اف» بشنوند زیرا این مسئله شوخی نیست. 

وی همچنین با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم نیز تاکید کرد: شرکت در انتخابات و حفظ نظام مثل نماز برای ما واجب است و باید با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، به صورت پرشور در انتخابات شرکت کنیم. 

وی با تشکر از حضور پرشور مردم آذربایجان‌غربی در سالگرد حماسه ٩ دی نیز ادامه داد: بصیرت هنوز در مردم وجود دارد و این حضور، اقتدار مردم بابصیرت را نشان داد. 

وی در خطبه نخست این هفته نیز اظهار داشت: عذاب الهی در روز قیامت نصیب کسانی می‌شود که به قیامت اعتقاد ندارند زیرا همانطور که این افراد روز قیامت را فراموش کرده‌اند، خداوند نیز در روز حساب این افراد را از یاد می‌برد.

نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

نمازگزاران همچنین پس از اقامه نماز جمعه برای شرکت در راهپیمایی ضدآمریکایی آماده شدند و یاد و خاطرۀ سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت دادگستری و فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha