۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 83619039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراقب توطئه‌های دشمن باشیم

۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
کد خبر: 83619039
مراقب توطئه‌های دشمن باشیم

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی گفت: باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم چون دشمن می‌داند که خون سردار شهید سلیمانی وحدت بخش است.

محمد نوفرستی روز جمعه در مصلای المهدی (عج) بیرجند افزود: به همین دلیل امروز شروع به گسترش کلیپ‌هایی با عنوان شادی بعثی‌های عراقی به نام مردم عراق کردند و بعضی از این کلیپ‌ها کاملا دروغ است و بعضی توسط بعثی‌ها به نام مردم عراق بازنشر می‌شود.

وی گفت: هنوز یک سال از برگزاری انتخابات در عراق نگذشته که حشد الشعبی پیروز انتخابات و محبوب دل مردم عراق بوده اما امروز آمریکایی‌ها با وضعیتی که می‌دانند باید عراق و منطقه را رها کرده و بروند، به دنبال ایجاد توطئه جدید هستند.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی ما باید مراقب باشند که چنین کلیپ‌هایی را نه تنها بازنشر نداده بلکه بدانند که آنها دروغ بوده و در راستای اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: آمریکایی ها نشان دادند که هیچ تعهدی نسبت به گفته‌هایشان ندارند و همانطور که حقوق بشر صرفا لفاظی آمریکاست امروز هم مبارزه با پولشویی در نهادهای بین المللی فقط یک لفاظی است و باید مراقب بود تا در دام آمریکایی‌ها نیفتیم.

رمز موفقیت سردار سلیمانی اطاعت از ولایت است

وی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موفقیت‌های خود را در اطاعت از ولایت می‌داند و ما هم باید در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

نوفرستی اظهار داشت: سردار سلیمانی به مثابه مالک اشتر برای ولی فقیه زمان خود بود و فقدان این شهید والامقام ضایعه‌ای بسیار جانگداز است اما مسیری که با خون این شهید آبیاری شد موجب تسلی خاطر علاقمندان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهدایی مثل سردار سلیمانی، سردار همدانی و ابو مهدی مهندس و عماد مغنیه که شهدای بزرگ مقاومت هستند در مسیری قدم برداشته‌اند که نقشه آمریکایی‌ها برای منطقه را که  میلیاردها دلار خرج آن کرده بودند، به برکت خون این شهدا نقش برآب شد تا کینه آنان را در دل داشته و چنین جنایت هولناکی را سحرگاه امروز مرتکب شدند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چه مسیری را طراحی کرده بودند افزود: از خروج اسرائیلی‌ها از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ و شکست فضاحت بار آنها در جنگ ۳۳ روزه و نقشه خاورمیانه بزرگ و همه این نقشه‌ها موجب شکست شد که این شکست به دلیل حضور انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و دشمنان ما این را تحمل نمی‌کنند.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی موفق شده که در این صحنه نقش‌آفرینی کند به برکت حضور مجاهدانه شهدایی مثل سردار سلیمانی است و مردم باید بدانند در چه مسیری توانسته‌ایم نقش‌آفرینی کنیم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

براساس اعلام پنتاگون وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا، به وی اعلام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha