۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲
کد خبر: 83619898
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم ورامین در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت می کنند

تهران- ایرنا- شهردار ورامین از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مردم شهرستان ورامین به مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

حسین دهقان روز شنبه با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در جمع خبرنگاران گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۵۰ دستگاه اتوبوس را برای اعزام مردم خداجوی شهرستان ورامین به مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده است.
وی افزود: این اتوبوس‌ها با استقرار در میادین اصلی شهر، مردم شهیدپرور ورامین را در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی به تهران اعزام خواهد کرد.
وی اظهار کرد: شهرداری ورامین به منظور ابراز همدردی با مردم عزادار، از نخستین لحظات انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی، نسبت به سیاه‌پوش کردن خیابان‌ها و معابر و نصب بنرهای تسلیت در سطح شهرستان اقدم کرده و تمامی امکانات خود را برای پذیرایی و اعزام مردم به مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز بسیج کرده است.
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی شامگاه جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. 
پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشور در مشهد مقدس و تهران تشییع و در کرمان خاکسپاری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha