۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83620226
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آئین ویژه گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در کرمان برگزار شد

کرمان - ایرنا - آئین ویژه گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز شنبه در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آئین ویژه گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم عزادار کرمان برگزار شد و بسیاری از همرزمان، دوستداران و عزاداران در این آئین حضور داشتند. 

مردم کرمان در فراق فرزند رشید اسلام و دیار کریمان، به عزاداری و قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

مردم کرمان، همشهریان سردار سلیمانی، از روز گذشته تاکنون در سوگ سردار دلها سنگ تمام گذاشته اند و با حضور گسترده در آئین های عزای این شهید گرانقدر به همت جانانه اش برای دفاع از کشور و ولایت احسنت گفتند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آن شهید زنده در تعبیر رهبری، امروز نیز از فراز آسمان شاهد است که مردم ایران، جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان جهان به او اقتدا کرده اند و راهش را ادامه خواهند داد.

حسینیه ثارالله کرمان که در دوان دفاع مقدس یکی از مراکز اصلی در اعزام و بدرقه رزمندگان بوده و خاطرات بسیاری از رشادت های فرزندان این سرزمین دارد.

سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و هر ۲ شهید شدند.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و  پس از پیروزی انقلاب  اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.

وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha