۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1880
کد خبر: 83620391
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سلیمانی شریک پیروزی های مردم سوریه است

تهران- ایرنا- عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در ایران تاکید کرد، شهید سلیمانی در مراحل مختلف جنگ تروریستی علیه سوریه در رویارویی با تشکیلات تروریستی تکفیری که از سوی امریکا و غرب و ابزارهای آنان در منطقه حمایت می شوند، در میدان های جنگ در کنار ارتش سوریه بود و در این پیروزها شریک است.

وی در مطلبی که عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت با اعلام این مطلب افزود، شهید سپهبد قاسم سلیمانی با فداکاری های خود همواره در وجدان ملت های جبهه مقاومت زنده خواهد ماند.        

سفیر جمهوری عربی سوریه در ایران تصریح کرد، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش که تجسم عینی ارزش های فداکاری، دلیری، کرامت و دفاع از حق و حاکمیت و تقویت مقاومت و پایداری در برابر تمامی رویکردهای تجاوز وسلطه گری هستند .

وی تاکید کرد، بدون شک تاریخ صفحات روشنی از نقش مهم سپهبد شهید سلیمانی در شکست تروریسم تکفیری و نقش بر آب کردن طرح های حامیان آن کشورهای عربی وایالات متحده امریکا است ثبت خواهد کرد.

عدنان محمود گفت: رهبری، دولت و ملت سوریه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت عمیق، خود را در این مصیبت بزرگ شریک ایران می داند و این شهادت را که موجب افتخار و عزت است تبریک و تهنیت می گوید.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند. 

سفیر سوریه در ایران تاکید کرد این جنایت ددمنشانه که دولت امریکا با هدف قراردادن سپهبد سلیمانی و همرزمان وی مرتکب شد، تجسم عینی رویکرد جنایت آمیز وخونبار ایالات متحده امریکا علیه کشورها و ملت هایی است که از کرامت و حاکمیت خود دفاع می کنند.

وی در پایان تاکید کرد، شهادت سپهبد سلیمانی، دست آوردهای راهبردی جبهه مقاومت در مرحله آتی تا نابودی کامل تروریسم و پایان دادن به حضور غیر قانونی و غیرشرعی نیروهای اشغالگر خارجی در منطقه و تقویت اراده ملت ها در پایبندی به اصول حاکمیت ملی، استقلال را تحکیم خواهد بخشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha