پرچم سردار سلیمانی تا نابودی استکبار جهانی بر زمین نخواهد افتاد

تهران- ایرنا- بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک مکتب انقلابی و یک خط فکری بود و پرچمی که او برافراشته تا نابودی کامل استکبار جهانی در هر قالب و اسمی بر زمین نخواهد افتاد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در بیانیه‌ای اعلام کرد: کسی به فیض شهادت نائل آمد که الگوی مبارزان و سرمشق ملت ها و مجاهدان راه دین و آزادی بود. وی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و اقتدار ایران اسلامی را به سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب رسانید و جریان پلید حکومت پوشالی داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد.

همچنین در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است که هرچند شهادت آن سردار سربلند آتش سوزان بر جانمان زده، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سربازان و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر کرده و راه آن شهید عزیز را استمرار خواهند بخشید.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است که شهید با همراهی جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم از لبنان گرفته تا عراق و سوریه و یمن و فلسطین و غزه و عراق ضربات مهلکی بر پیکره ابرمستکبران وارد کرد که در تاریخ پر از  نکبتشان تا ابد ماندگار خواهد شد. از این پس نیز آنها شب آرامی را به صبح نخواهند رساند.

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: اینکه امت غیور و باتجربه ایران اسلامی خصوصا دانشگاهیان، با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله) خود را برای خیز بزرگ علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی در جهان آماده می‌کنند. 

این بیانیه می افزاید:‌ قطعا جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی‌گناهان و مظلومان عالم است، از منطقه قطع خواهند کرد. جبهه مقاومت سختی‌های زیادی را تا به اینجا متحمل شده است و اکنون با تمسک به خون پاک شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خود را آماده جهش در تمام حیطه ها در منطقه و فرامنطقه خواهد کرد که آزادی قدس شریف در راس همه این آرمان ها جلوه نمایی می کند.

اساتید بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان این بیانیه تاکید کرده اند که اساتید بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن اعلام پیمان مجدد با ولایت عظیم الشان فقیه از کلیه مسئولین نظامی و امنیتی خواستار است که انتقامی سخت و در خور عظمت و شأن جبهه مقاومت از مسببان این حمله ددمنشانه گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha