۱۴ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83620676
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زمان برگزاری مراسم سپهبد شهید سلیمانی در کرمان تشریح شد

کرمان - ایرنا - مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سپهبد شهید سلیمانی در کرمان با اشاره به برگزاری کرسی تلاوت و مراسم سوگواری این شهید بزرگوار در حسینه ثارالله شهر کرمان گفت: صبح سه شنبه پیکر فرزند کرمان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می شود.

به گزارش ایرنا، مهدی صدفی عصر شنبه در آیین بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان افزود: کرسی تلاوت و مراسم سوگواری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینه ثارالله کرمان تا روز مراسم تشیع ایشان صبح‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا اذان ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه (۱۶دی ماه) آیین بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی به میزبانی دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می‌شود گفت: همچنین عصر روز دوشنبه با حضور هیات‌های مذهبی این آیین برگزار می‌شود.
مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان بیان داشت : مراسم شب وداع سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار سرتیپ دوم حسین پورجعفری دوشنه شب (۱۶دی‌ماه) در محل مصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
صدفی با اشاره به مراسم تشیع و خاکسپاری گفت: صبح سه شنبه پیکر فرزند کرمان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از میدان آزادی به سمت میدان شهدا به صورت پیاده و بعد با خودرو به سمت گلزار شهدا تشییع می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مهمانسراها، حسینه ها و تکایا بسیاری از مردم کرمان برای میزبانی از مهمانان این مراسم اعلام آمادگی کرده اند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha