تعویق امتحانات روز دوشنبه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

تهران- ایرنا- معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تعویق امتحانات پایان ترم روز دوشنبه دانشگاه‌های علوم پزشکی به علت برگزاری مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت آموزشی این وزارتخانه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که به پاسداشت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان آن شهید، دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند برای تسهیل شرکت دانشجویان و اساتید در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا امتحانات روز دوشنبه مورخ ۱۶ دی ماه ۱۳۹۸ را لغو و به زمان دیگری موکول کنند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز روز گذشته اعلام کرد که دانشگاه ها می توانند امتحانات پایان ترم روز دوشنبه را لغو و در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت کنند.

سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

پیکر سردار سلیمانی و همراهان وی روز گذشته در نجف، کربلا، بغداد، کاظمین تشییع شدند. قرار است امروز پیکر شهید سردار سپهبد سلیمانی و همراهانش در اهواز و مشهد تشییع شود و شب هنگام، پیکرهای مطهر آنها به تهران منتقل تا فردا - دوشنبه - در تهران و قم نیز تشییع و در نهایت، پیکر سردار دل ها روز سه‌شنبه در کرمان آرام گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha