۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 83621319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه می‌یابد

بجنورد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن بداند با شهادت سردار سلیمانی، نه تنها راه شهادت بسته نشده است، بلکه آرمان‌های این شهید با صلابت بیشتر ادامه می‌یابد.

ولی الله حیاتی روز یکشنبه در همایش گزینش گران استان اظهار داشت: یکی از شقی ترین توطئه های دشمن علیه ایران، ترور شخصیت های تراز اول نظام اسلامی بوده است و با شهادت سردار سلیمانی،  اکنون خوف از انتقام،  آمریکا را در بر گرفته است.  

وی افزود: به فرموده امام(ره)، با کشتن افردای چون سردار سلیمانی، ملت ما بیدار تر می شوند و ما دیدیم که خون تازه ای در شریان انقلاب جوشیدن گرفته است، دیروز شاهد خروش مردم در کربلای عراق بودیم و امروز هم مردم خوزستان از سردار استقبال کردند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه ثابت قدم ماندن در راه شهیدان باید در گره گشایی از کار مردم نمود یابد گفت: امروز اثبات عملی ثابت قدم بودن در راه شهیدان، با تلاش برای مشکلات اقتصادی و رسیدگی به مسائل معیشتی مردم محقق می شود.

وی تصریح کرد: در زمینه حل مشکلات اقتصادی جامعه و توسعه استان، اقدامات خوبی با پیگیری های استاندار انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی با صدور مجوزهای بی نام از دیگر اقداماتی است که اکنون سرمایه گذاران می توانند برای سرمایه گذاری وارد عرصه شوند 

حیاتی در باره تکالیف گزینش گران گفت: در گزینش افراد، باید از تنگ نظری و افراط و تفریط خودداری شود،  نباید سرنوشت مردم با سلیقه های شخصی، حزبی و گروهی، گره بخورد.  

وی تصریح کرد: جوانان سرمایه های بزرگ جامعه هستند باید مراقبت باشیم که مبادا با برخورد ناشایست، تندخویی و یا تنگ نظری ها، این سرمایه های ارزشمند بدبین شوند و اعتماد آنان از دست برود.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند نیروهای متعهد هستیم افزود: نباید بگذاریم این قدرت بزرگ، از ما فاصله بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این نشست نیروی انسانی را معدن ارزشمند برشمرد و گفت: گزینش گران باید این معادن را کشف کنند، و البته این اقدام، کار سختی است.  

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: گزینش گران نباید اجازه دهند، هوای نفس میدان داری کند، گزینش، حق الناس است و نباید اجازه دهند این کار،   از فضای سیاسی و یا سلیقه شخصی تاثیر بگیرد.  

در خراسان شمالی، پنج هسته گزیش در استانداری، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش،  دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی فعال است.  

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha