سردار سلیمانی لحظه‌ای از دفاع مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها ننشست

تهران- ایرنا- علامه ساجد علی نقوی از علمای برجسته شیعیان پاکستان در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب درباره سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت: او رزمنده‌ای بود که لحظه‌ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری‌ها از پا ننشست.

به گزارش مجمع جهانی اهل بیت (ع) آیت الله علامه سید ساجدعلی نقوی روز یکشنبه در نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا را تسلیت گفت و افزود: این مبارز عاشق و عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهر قبول شهادت بر پایمردی این مبارز نستوه زد.

در نامه عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب آمده  است: شهادت مرد مقاومت و مبارزه، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست ها، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان سپاه قدس را به حضرت عالی و جهان اسلام تسلیت عرض می کنم.

نقوی افزود: این مبارز عاشق و عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهر قبول شهادت بر پایمردی این مبارز نستوه زد. رزمنده ای که لحظه ای برای دفاع از مظلومان و نبرد با تکفیری ها و ایادی تحجر از پا ننشست و پرچمدار سپاه ولایتمدار ایران در جنگ با داعش و القاعده و سایر ایادی ساخته دست آمریکای جنایتکار بود. خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد. افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بارترین دشمن جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد. مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز اسلام، امروز از خوزستان آغاز شده و فردا در تهران و مشهد و خاکسپاری در کرمان محل تولد او انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha