مساعدت دانشگاه‌ها برای عزیمت دانشجویان به مراسم تشییع سردار سلیمانی

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه‌ای از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست برای انتقال دانشجویان به دانشگاه تهران و حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی مساعدت کنند.

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سیماسادات لاری در این نامه خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی خواست تا وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان علاقه مند به شرکت در مراسم تشییع سردار شهید اسلام، قاسم سلیمانی را در تهران فراهم کنند.
وی به برنامه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده برای زنده نگه داشتن نام و خاطره سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: در جشنواره قرآن و عترت، جشنواره بین‌المللی سیمرغ و دیگر برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، بخش‌هایی ویژه شناسایی ابعاد ناشناخته شخصیتی سردار سلیمانی برگزار می شود تا دانشگاهیان ضمن آشنایی بیشتر با شخصیت این شهید بزرگوار، با سلوک و منش ایشان بیشتر آشنا شوند.
معاون وزیر بهداشت از نام‌گذاری خوابگاه‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با نام «سردار سلیمانی سردار شهید اسلام» خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌های فرهنگی و رفاهی افتتاح شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را تا پایان سال با نام "سردار شهید قاسم سلیمانی" نام‌گذاری می کنیم.
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.  
بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha