پروفسور آلمانی جانبازان و ایثارگران را ویزیت می‌کند

تهران - ایرنا - مدیرکل درمان و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام امور درمانی برای جانبازان و ایثارگران توسط پروفسور «والتر اشتومر» فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان و پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان خبر داد.

به گزارش «ایثار»، امیر کریمی با اشاره به حضور متخصصان خارجی برای درمان جانبازان در کشور گفت: در همین راستا پروفسور «والتراشتومر» فوق تخصص مغز و اعصاب از کشور آلمان و پروفسور «حسین مهدیان»، فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان با سفر به کشورمان به همراه تیم پزشکی ایرانی به ویزیت و عمل جراحی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا می‌پردازند.
وی افزود: پروفسور «حسین مهدیان» از ۲۸ دی‌ماه و پروفسور «والتر اشتومر» از ۲۵ بهمن‌م اه ۱۳۹۸ جهت ویزیت و درمان ایثارگران به ایران سفر می‌کنند، از این رو جانبازان معزز و خانواده معظم شهدا و ایثارگر که از مشکلات فوق‌الذکر رنج می‌برند، جهت تشکیل پرونده به بنیاد مناطق مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۶۸۴۳۵۱ (ستاد جذب متخصصین و اعزام به خارج  جانبازان) تماس حاصل کنند.

براساس آماربنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ تن، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ تن، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند.

پیام دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای شهادت سردار سلیمانی

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: صعود سرفرازانه جهادگر رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به قلّه رفیع شهادت برای آن روح بزرگ درجه اعلای پیروزی و سعادت و برای مردم ایران مایه اندوه و اراده‌ای استوارتر برای مقابله با متجاوزان جهانی است. آنچه سردار سلیمانی را چهره محبوب قلوب ملّت‌های منطقه کرده بود، فداکاری و شجاعت کم‌نظیر او در مبارزه بی‌امان با تروریسم تکفیری و نقشه‌های صهیونیست‌ها در منطقه بود که به ریشه‌کنی سرطان داعش در عراق و سوریه انجامید و در دل مستکبران در دولت آمریکا و ارتجاع منطقه که سازندگان و تجهیزکنندگان حرکت تروریستی تکفیری بوده‌اند کینه‌ای درمان‌ناپذیر به جای گذاشت تا سرانجام دست خائنانه‌شان به خون این شخصیت فروتن و فداکار آغشته شد.
«قاتلان زبون و بزدل سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر یاران شهیدشان بدانند که با این اقدام تروریستی کینه‌توزانه چهره خائن و دست‌های خونین خود را به همه جهانیان نشان دادند و نه فقط در چشم ملت‌های منطقه و محرومان جهان، بلکه در نظر ملت‌های اروپا و آمریکا نیز رسوا و محکوم شدند.»

پیام تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز با صدور پیامی به شهادت رسیدن فرمانده برومند و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:‌ بار دیگر تجاوز آمریکای جنایتکار با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی و جهان اسلام را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد. قطعاً شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، چهره ننگین آمریکا و ایادی جنایتکارش را به‌عنوان دشمن اصلی ملت‌های منطقه بیش از پیش افشا کرد.
خاطرات مجاهدت‌های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت به‌عنوان برادر و فرمانده محبوبشان، هرگز از یادها محو نخواهد شد، مردی که عهد خود با خدایش را صادقانه ایفا کرد، هیچ مرگی جز شهادت در راه خدا برای این مجاهد خستگی‌ناپذیر قابل تصور نبود.
امروز سردمداران آمریکای جنایتکار مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم و جهان اسلام خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه نیز با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهان وی روز گذشته (شنبه) در شهرهای کاظمین، کربلای و نجف اشرف برگزار شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان تشییع شد، و امروز نیز تشییع دیگری در شهر مشهد صورت می گیرد.

همچنین فردا(دوشنبه) پیکر سپهبد سلیمانی از مقابل دانشگاه تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به کرمان محل تولد این سردار منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha