بدبینی مردم از نظام مهمترین هدف استراتژیک دشمن است

سنندج - ایرنا - رییس شورای اطلاع رسانی استان کردستان با بیان اینکه اتفاقات روی داده در منطقه و کشور ضرورت همگرایی و همدلی را بیشتر می‌کند، گفت برخی از جریانات سیاسی و دشمنان تلاش می کنند با بزرگنمایی مشکلات مردم را به نسبت نظام و انقلاب بدبین کنند.

حسین خوش‌اقبال روز یکشنبه در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان ضمن تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام قاسم سلیمانی از حضور با شکوه مردم در محکومیت جنایت استکبار و مراسم سوگواری این سردار بزرگ تشکر کرد و اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این مراسم نشانه قدرشناسی مردم از خدمات سردار سلیمانی و اهمیت جایگاه ایشان در کشور و منطقه است.

رییس شورای اطلاع رسانی کردستان انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را رویدادی حایز اهمیت برشمرد و افزود: دنیا نظاره‌گر این انتخابات خواهد بود و باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از همه امکانات انتخابات پرشور برگزار شود.  
وی اضافە کرد: نظام در کردستان خدمات بسیار شایانی را انجام دادە و وظیفە است کە تلاش کنیم این خدمات را مردم مشاهدە کنند.
خوش اقبال ایجاد فضای نشاط و امیدواری برای مشارکت مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با ایجاد فضای مناسب زمینه مشارکت حداکثری مردم شود.
خوش اقبال افزود: دولت تنها وظیفه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را برعهده دارد و برای ما فرقی ندارد که چه کسی انتخاب می شود، چرا که حق انتخاب با مردم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از مدیران اجرایی خواست کە خدمات نظام و دولت را با تعامل بیشتر با رسانە ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

کوبیدن بر طبل تفرقە جایز نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سلیمانی و قدردانی از مردم کردستان بخاطر حضور در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام و محکومیت اقدام جنایتکارانه آمریکا افزود: امروز در سراسر کشور مردم در مراسم بزرگداشت این قهرمان ملی شرکت کردند و باید این حضور گسترده به نحو مطلوب رسانه ای شود.
حسین فیروزی با بیان اینکه خون پاک شهید سردار سلیمانی به ایجاد وحدت و همگرایی مردم و جریانات مختلف در کشور منجر خواهد شد، گفت: امروز ما بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی نیاز داریم و در این شرایط کوبیدن بر طبل تفرقه جایز نیست.
وی به مجموعه اقدامات خصمانه آمریکا خصوصا در دو سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا بعد از به راه انداختن جنگ تبلیغاتی گسترده که وحدت و یکپارچگی ملی ما را هدف گرفته بود با خروج از برجام جنگ اقتصادی علیه کشور به راه انداخت که با مدیریتی که در کشور صورت گرفت عملا این اقدام نیز ناکام ماند.
فیروزی تاکید کرد: با به شهادت رساندن سردار سلیمانی آمریکا تلاش می کند که وضعیت را به نفع خود در جهان تغییر دهد و برای رسیدن به این هدف مرتکب وحشیانه ترین عمل ممکن شد که مصداق بارز تروریسم دولتی است، شد.
معاون اقتصادی استاندار کردستان تلاش برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر را وظیفه رسانه ها و مطبوعات برشمرد و یادآور شد: فعال کردن گسل ها به نفع کشور و مردم نیست و بعضی از رسانه ها باید این امر را درک کنند.
فیروزی افزود: در حالیکه بر مبنای اعلام و گزارش مرکز آمار ایران کردستان در آذر ماه سالجاری و در تورم نقطه به نقطه استان آخر کشور است، برخی افراد و رسانه های مغرض شروع به ایجاد ناامیدی در مردم می کنند.
وی یادآوری کرد: منکر وجود برخی شکاف ها و مشکلات و کمبودها در استان نیستیم ولی کارهای بسیار مهمی برای استان انجام شده و کارهای بسیار دیگری نیز باید انجام شود.
فیروزی خواستار نظارت بیشتر شورای اطلاع رسانی استان بر رسانه ها و فضای مجازی شد و اضافه کرد: ما در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و باید همه تلاش ما در بخش رسانه افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش روی مجلس باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha