۱۶ دی ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 921
کد خبر: 83622720
T T
۴۰۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سخنان دختر سردار سلیمانی در مراسم بدرقه پدر

۱۶ دی ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبر: 83622720
سخنان دختر سردار سلیمانی در مراسم بدرقه پدر

زینب سلیمانی، دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع وی با قرائت متنی بر شوق شهادت این سردار ملی برای شهادت در نبرد با دشمنان اسلام و ایران تاکید کرد.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی احمدزاده IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    81 8
    از این پدر این دختر. خدا راشکر به این ملت
  • مریم IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    93 10
    زینب جان خواهر عزیزم سخنان کوبنده تو پشت دشمنان را لرزاند و بی شک ترس آنان را صدچندان خواهد کرد. خواستم ضمن تسلیت و ابراز همدردی من و تمام دوستانم از شهر زاهدان آمادگی خود را برای حمایت از راه پدر عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی اعلام می داریم. و گوش بفرمان رهبر عظیم شان مان هستیم و اگر آقا فرمان بدهند همه یکصدا هشتاد و سه میلیون سردار قاسم سلیمانی خواهیم شد.
  • فریبا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    17 3
    زینب جان همین که اسمت زینبه ، کافیه واسه دشمنا
  • خواهری از مشهد IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    13 4
    سلام زینب جان من پار سال خواب دیدم پدرم که تازه به رحمت خدا رفته دوباره مرده بیدار شدم تعبیرش برادرم قاسم خودم از دنیا رفت شب شهادت سردار خواب دیدم امام خمینی دوباره رحلت کرده به خدا بیدار شدم خبر شهادت این بزرگ مرد را شنیدم افرین قوی کوبنده باش خوب حرفی به ترامپ زدی
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 3
    خانم زینب را دیدید ؟ زینب سردار سلیمانی را میگویم . الحق که زندگی سردار حسین گونه و علی وار بود ه . هم خود در کردار و گفتارش الگویش ائمه اطهار بوده و هم فرزندانش را اینگونه تربیت کرده . همانطور که حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا در کنار برادرش حضرت سجاد (ع) در عین اسارت بر طبل رسوایی کافران کوبیدند و نهضت امام حسین (ع) را ادامه دادند . شیر دختر سلیمانی در کنار برادرش و سایر فرزندان شهدا زینب گونه بر رسوایی دشمنان سردار و کفر پرداختند و این پرچم را استوار نگهداشتند . آفرین بر سردار با این شیوه تربیتش در پیروی ار اسلام . . احسنت بر فرزندان لایق این سردار . باید هم انتظار داشته باشیم خداوند مزد کسانی را که تمام قد مجری فرامین الهی هستند اینگونه عطا نماید و معنی عزت و قدرت یافتن از جانب خدا همین است . براستی که سردار به بهترین شیوه پیروی از ولایت را معنی کرد . ای کاش درس بگیریم . هم مردم و هم مسئولین .
  • همتی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 1
    با سلام و احرتام خدمت زینب جان فرزند طردار رشید اسلام : فدای اشک چشمانت که اشک میلیونها نفر در داغ پدر غریبانه ریخت و مهمتر از همه این اشکها جان همه فدائیان رهبر و ولی امرمون فدای اشک پیر مرادمون که چه مظلومانه گریه کرد در فراق علدار سپاهش سرتون سلامت ما همه سرباز قاسم و ولی هستیم .
  • نرگس سادات IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    15 2
    زینب عزیز دختر سردار دلها دختر مالک اشتر علی حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تبریک و تسلیت آسمانی شدن حاج قاسم علمدار،اعلام میکنیم قطعا قطعا قطعا ادمه دهنده راه ایشان هستیم و تا انتقام نگیریم آرام نخواهیم بود...
  • سهام الدین بخشعلی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    16 0
    احسنت به این شجاعت و اقتدار فقط حاج قاسم سلیمانی می توانست اینگونه دختری تربیت کند که برای میلیونها نفر تشییع کننده حاضر و چندصد میلیون بیننده تلویزیونی داخلی و خارجی، زینب وار سخنرانی کند بدون کوچکترین لرزش صدایی، در صورتی که هنگام سخنرانی در جلوی چشمان او پیکر پاک حاج قاسم و دیگر شهدا را برای اقامه نماز به جایگاه منتقل می کردند. این نشان از اعتقاد عمیق به سعادت ابدی بودن شهادت و عزم راسخ او برای ادامه دادن راه پدر است.
  • زهره احمدی AE ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    12 2
    سلام زینب خواهر قشنگم ما هم مثل شما یتیم شدیم ما هم دغداریم ما رو تو غم خودت شریک بدون عمو قاسم نمرده تو قلب ما زنده اس #من_یک_سلیمانی_ام
  • زينب SE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 1
    ماشاالله به چنين تربيتي ماشاالله
  • زینت IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    15 0
    زینب جان ، ما شرمنده و مدیون شما هستیم ، به خاطر تمام سختی ها و بی خوابی ها و دور بودن از خانوده و.... که سردار سلیمانی ، پدر شما برای محافظت و دفاع از این مملکت انجام داده است.