امتحان‌های دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در روز سه‌شنبه لغو شد

بندرعباس - ایرنا - دانشگاه‌ آزاد اسلامی هرمزگان امتحان‌های دانشجویان همه واحدها و مراکز خود را برای شرکت دانشجویان در آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز سه شنبه لغو کرد.

مسوول روابط عمومی دانشگاه‌های آزاد اسلامی هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند بدون نگرانی در آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کنند.

علی بحرینی ادامه داد: امتحان‌های دانشجویان واحد بندرعباس به همان ساعت در تاریخ ۲۸ دی و امتحان‌های دانشجویان سایر واحدها و مراکز این دانشگاه نیز به یک روز بعد از آخرین امتحان منتقل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین این اختیار به معاونت آموزشی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان داده شده که بتوانند زمان دیگری را برای برگزاری امتحان‌ها به دانشجویان اعلام کنند.

مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: با همکاری بسیج دانشجویی واحد بندرعباس درحال نام نویسی از دانشجویان برای اعزام آنان به آیین تشییع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

پیکر مطهر این شهدا شنبه در کربلا، نجف، بغداد و کاظمین تشییع شد، پیکر مطهر این شهدا یکشنبه در اهواز، مشهد و تهران نیز از سوی مردم خداجو تشییع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha