۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 83623007
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خوشحالی سران جنایتکار آمریکا دوام چندانی نخواهد داشت

اصفهان- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: خوشحالی سران جنایتکار آمریکا و رسانه‌های صهیونیست‌ها دوام چندانی نخواهد داشت چرا که انتقام خون سردار دل‌ها نزدیک است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان وی در جبهه مقاومت، اظهارداشت: بوق‌های تبلیغاتی غرب و آمریکا امروز بکار افتاده‌اند و التماس می‌کنند که ایرانی‌ها واکنشی نشان ندهند اما بدانند انتقام خون این عزیزان قطعی است.

وی با اشاره به اینکه چهلمین روز شهادت حاج قاسم با 22 بهمن امسال همزمان خواهد شد خاطرنشان کرد: همه این همزمانی‌ها و خروش بی‌نظیر ملت که در طول تاریخ جهان بی‌سابقه است پیام‌هایی دارند که برای ملت‌های آزاده ادامه راه مقاومت و برای نظام سلطه شمارش معکوسی برای نابودی و اضمحلال است.

فرمانده سپاه سمیرم با بیان اینکه امروز امت اسلامی و حتی سایر ملت‌ها به برکت خون شهدای مقاومت بیدارتر شده‌اند، ادامه داد: اگر تا دیروز عمر رژیم‌های دیکتاتور منطقه و رژیم صهیونیستی را کوتاه می‌دانستیم امروز یقین داریم که این کوتاهی باز هم کمتر وکمتر خواهد شد.

نوابی پیام محوری سردار سلیمانی برای همه ما را تبعیت از رهبری و ولایت نامید و افزود: راه شهدای مقاومت با قدرت و وسعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

فرماندار سمیرم با تسلیت و تبریک شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی در بغداد، اظهارداشت: شهدای عزیز ما زنده‌اند و محبوبیت آنها با شهادتشان صدچندان می‌شود.

محمدرضا عسگریان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی خواب راحت را از چشم دشمنان گرفت، تصریح کرد: رییس جمهور نادان آمریکا این سخن مکتبی که خداوند دشمنان ما را از جاهلان قرار داده است ثابت کرد چرا که عروج یک سلیمانی به ظهور میلیون‌ها سلیمانی متحد و منسجم در جای حای منطقه بدل شده است.

فرماندار ابراز امیدواری کرد سربازان گمنام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، انتقام سردار شهیدمان را از سردمداران کفر، آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک کش در آینده نزدیک بگیرند و دل مردم مسلمانمان را شاد کنند.

مراسم مختلف دیگری در مساجد و حسینیه‌های محله‌ها و روستاهای مختلف در هر چهار بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ سمیرم به همین مناسبت در روزهای گذشته با حضور عموم مردم برگزار شد.

سمیرم با افزون بر  یکصد هزار نفر جمعیت عشایری و ثابت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha