خون سردار سلیمانی باعث اخراج آمریکا از منطقه می‌شود

تهران-ایرنا- معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه ثمرات خون سردار سلیمانی و یارانش به زودی آشکار می‌شود، گفت: افزایش نفرت مردم منطقه از آمریکا و خواست آنها برای اخراج آمریکا ازعراق و منطقه از ثمرات خون شهدای مقاومت است.

«هادی صادقی»  روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع سردار سلیمانی و یارانش در دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: کارهای بزرگ، هزینه‌های بزرگی دارد و این هزینه بزرگی که ملت ایران و ملت‌های منطقه در مسیر مقاومت دادند، ان‌شاء‌الله نتایج بزرگی به بار خواهد آورد.

وی، افزایش انسجام داخلی  وحدت میان ملت ایران و عراق به دلیل آمیخته شدن خون شهدای ایرانی و عراقی را از ثمرات فوری خون سردار سلیمانی و یارانش عنوان و تصریح کرد: افزایش نفرت عموم مردم منطقه از آمریکا و خواست آنها برای اخراج آمریکا از عراق و سپس از تمام منطقه را از دیگر ثمرات خون شهدای مقاومت است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به تصویب اخراج نیروهای آمریکایی از عراق توسط پارلمان این کشور را به برکت خون سردار سلیمانی و یارانش عنوان کرد و افزود:  گام اول مقاومت به کمال رسید و گام دوم آغاز شده و تمام منطقه ندای یکپارچه مقاومت مقابل آمریکا و اسرائیل را سرخواهند داد. با شهادت سردار سلیمانی، جان تازه‌ای در رگ‌های مقاومت دمیده شده و نتایج آن به زودی آشکار خواهد شد.

صادقی، سردار سلیمانی را نفس زکیه‌ای عنوان کرد که ان‌شاءالله، شهادتش مقدمه ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

معاون فرهنگی قوه قضائیه در واکنش به تهدیدهای آمریکا نیز گفت: از دشمن نمی‌توان انتظار داشت که دست از تهدید و توطئه بکشد. آنها هرچه در توان داشته‌اند انجام داده و نشان داده‌اند که در میدان جنگ، توان رویارویی با شیرمردان مقاومت را ندارند و به همین دلیل هم به شکل ناجوانمردانه و تروریستی، آنها را به شهادت رساندند.

صادقی تاکید کرد: آمریکا اگر جرات داشت در میدان نبرد با فرماندهان مقاومت روبه‌رو می شد و اینکه شخص رئیس جمهوری آمریکا به عنوان راس شرارت در دنیا، دستور قتل سرداران مقاومت را صادر کرد، نشان می‌دهد که تمام کفر به میدان آمده و ما با تمام ایمان هم به میدان خواهیم آمد و انتقام سخت تحقق پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پس از اقامه نماز بر پیکر سپهبد سلیمانی در دانشگاه تهران توسط رهبر معظم انقلاب، پیکر وی در میان خیل عظیم دوستدارانش از خیابان انقلاب تا میدان آزادی بدرقه شد.

پیش از این پیکر شهدای این حمله تروریستی روز شنبه (۱۴ دی) به ترتیب در حرمین کاظمین‌(ع) و سپس در بغداد و بعد از آن در کربلای معلی در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین(ع) تشییع شد. همچنین دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) پیکر شهدا پس از ورود به ایران، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی (ع) با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم تهران، پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی) جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه‌شنبه (فردا ۱۷ دی) به زادگاهش کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام حشدالشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در  وادی‌السلام نجف به عراق منتقل خواهد شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله تروریستی هوایی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha