رهبر انقلاب ۱۷۰ هزار فرزند شهید هم مکتب سردار سلیمانی دارد

تهران - ایرنا - دبیر کل مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی به عنوان تنها حزب متشکل از فرزندان شاهد کشور گفت :‌حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از ۱۷۰ هزار فرزند شهید هم مکتب و پیرو آرمان شهید سردار سلیمانی دارد و مردم شهید پرور ایران اسلامی با انسجام و اقتدار ملی و قوای نظامی با صلابت در زمان و مکان مناسب انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

جعفر علی اکبری در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تنی چند از شهدای جبهه مقاومت در گفت وگو با ایرنا افزود :‌ سردار سرافراز و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از سال ها رشادت، مقاومت، مجاهدت خالصانه و مبارزه  با استکبار و تکفیر به آرزوی دیرینه ی خود رسید و به خیل همسنگران و همرزمان شهیدش پیوست.

وی ضمن  محکوم کردن  این اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی، مالک اشتر گونه تحت  امر ولایت از ایران اسلامی  دفاع کرد و شجاعت، شهادت طلبی،   مردمی بودن و عشق ورزی، خانواده  معظم شهداء به ویژه فرزندان شهید از خصایص این سردار بزرگ اسلام بود.

دبیرکل مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی، به فرمایش تاریخی امام خمینی (ره) در مورد اینکه آمریکا شیطان بزرگ است اشاره و خاطرنشان کرد: با این اشتباه بزرگ و دشمنی آشکار شیطان بزرگ، آمریکا در جغرافیای خاورمیانه شاهد اضمحلال تدریجی و از دست دادن سربازهایش خواهد بود.

مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی پیش از این با انتشار بیانیه ای شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های معظم و معزز شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده بود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه نیز با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهان وی روز شنبه گذشته در شهرهای کاظمین، کربلای و نجف اشرف برگزار شد.  پیکر سردار سلیمانی پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان تشییع شد، و دیروز نیز تشییع دیگری در شهر مشهد صورت گرفت.

امروز(دوشنبه) نیز پیکر سپهبد سلیمانی از مقابل دانشگاه تهران با اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشییع میلیونی شد و سپس برای خاکسپاری به کرمان محل تولد این سردار منتقل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha