مردم دماوند از حمله موشکی سپاه تشکر کردند

تهران – ایرنا – مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان دماوند با تجمع در میدان امام خمینی (ره) این شهر از اقدام مقتدرانه سپاه در انتقام جویی از خون پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز اقشار مختلف مردم خداجوی و انقلابی شهرستان دماوند در پی شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به پایگاه الاسد آمریکا به میدان امام خمینی (ره) این شهر آمدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

آنان با سردادن شعارهای نه سازش نه تسلیم، انتقام انتقام - سپاهیان اسلام، تشکر تشکر - آمریکا آمریکا این اولین پیام است، امت حذب الهی آماده قیام است، نابودی اسرائیل پایان انتقام است - سردار بی سر ما، راهت ادامه دارد – مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل از این حرکت ارزشمند سپاه پاسداران تقدیر و حمایت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در این مراسم ضمن عرض تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران به دلیل آغاز انتقام سخت از آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فردی نبود که با کشته شدن یک یا چندین نفر از سربازان آمریکایی، انتقام خونش گرفته شود؛ همانطور که سید حسن نصرالله گفتند، ارزش کفش حاج قاسم برای مسلمانان جهان از سر ترامپ بیشتر است و قطعا این آغاز انتقام خواهد بود.

وی ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردمی که در کمتر از دوساعت از اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در این مراسم شرکت کردند، ادامه داد: ملت ایران بداند که این کشور از نعمت بزرگی همچون ولایت فقیه برخوردار است؛ نعمتی که سردار سلیمانی همواره به آن تاکید داشتند چراکه این نعمت ارزشمند امروز برای کشور عزت، شوکت، قدرت و سربلندی به ارمغان آورده است.

این مقام مسئول حضور آحاد مختلف مردم در صحنه حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به غیظ درآوردن دشمن و کفار دانست و تصریح کرد: حضور امروز شما برای ساکت کردن کفاری است که با وجود به شهادت رسیدن سردار دلها، حرف از مذاکره و سازش می زند و با نوشتن نامه هایی از گرفتن انتقام جلوگیری می کنند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تاکید کرد: آنان بدانند ما برسر خون حاج قاسم مذاکره و سازش نمی کنیم چون ایشان مردی بزرگ، مالک اشتر زمان و انقلابی بود بطوری امروز شاهد حضور میلیونی مردم در خارج و داخل کشور همزمان با مراسم تشییع ایشان و همرزمان شهیدش بودیم.

امام جمعه دماوند گفت: دشمن بداند امروز شهادت حاج قاسم از خودش برای آنان خطرناک تر است زیرا حاج قاسم در کشور و در بین مسلمانان جهان تکثیر یافته و دیگر راهی برای مذاکره با گرگ صفتان و کفتارها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید همواره نام این سردار رشید اسلام در تاریخ ایران زنده و جاوید باشد، افزود: این سردار بزرگ و شهدای مدافع حرم بودند که با داعش و دشمنان ما در خارج از مرزها جنگیدند و امنیت و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.

سردار پاسدار روح الله عرب، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شهرستان دماوند همچون دیگر نقاط کشور به پاس تقدیر از اقدام ارزشمند سپاه، اظهار داشت: همه مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و شهرستان دماوند خواهان انتقام از خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب، این اقدام تنها سیلی به دشمن بود و قطعا شاهد تداوم انتقام ها علیه آمریکای جنایتکار هستیم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha