۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴
کد خبر: 83626555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعرفه پیست‌های اسکی استان تهران تغییر نکرد

۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۴
کد خبر: 83626555
تعرفه پیست‌های اسکی استان تهران تغییر نکرد

تهران- ایرنا- رییس هیات اسکی استان تهران اعلام کرد: تعرفه ورودی چهار پیست استان تهران نسبت به سال گذشته بدون تغییر ماند.

مرتضی ساوه شمشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: قیمت گذاری تعرفه های استفاده پیست های اسکی طبق مصوبه اداره کل صنعت، معدن و تجارت و ستاد تعزیرات استان بوده که تاکنون هیچ افزایش قیمتی برای آنها اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه قیمت ها همانند سال گذشته محاسبه می شود خاطر نشان کرد: مستندات و پیوست مطالعاتی تغییر تعرفه پیست ها به اداره صمت و تعزیرات ارسال شده که پس از بررسی نتیجه به  اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد.

به گفته ساوه شمشکی قیمت ورودی به پیست توچال و دربندسر نیز به ترتیب ۱۰۰ و ۱۳۵ هزار تومان است.

رییس هیات اسکی استان تهران از برگزاری مسابقات لیگ اسکی کشور از هفته آینده خبر داد و گفت: این رویداد کشوری در پیست های مختلف اسکی برگزار خواهد شد که ۲ پیست توچال و دربندسر از تهران میزبان این رویداد کشوری خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ تا اسفند ماه به طول خواهد انجامید افزود: امیدواریم با بارش های برف در روزهای آتی شاهد بازگشایی پیست های بیشتری در کشور باشیم چرا که این موضوع می تواند کیفیت بازیها را بالاببرد.

در حال حاضر استان تهران دارای چهار پیست توچال، آبعلی، دربندسر و شمشک بوده که تنها به علت برف کافی پیست توچال و دربندسر فعال است.

توچال در منطقه یک و در شمال تهران و پیست دربندسر در بخش رودبار قصران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha