حمایت اساتید دانشگاهی از عملیات سپاه علیه پایگاه آمریکا

تهران- ایرنا- اساتید بسیجی۷۲۰کانون مراکز دانشگاهی و پژوهشی سراسر کشور با تقدیر از عملیات تاریخی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه پایگاه نظامی آمریکا در عراق، آن را نقطه عطفی برای پایان دادن به حضور آمریکا در خاورمیانه دانستند.

جنبش استادی مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در بیانیه متشکل از ۷۲۰  کانون که امروز چهارشنبه آن را منتشر کرد، با حمایت از اقدام انقلابی به موقع و کوبنده سپاه پاسداران علیه مواضع آمریکا، تاکید کردند: هنوز پیکر مطهر سیدالشهدای مقاومت؛ سپهد بسیجی حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده نشده بود که در سحرگاه ۱۸ دی ماه وعده صادق رهبری حکیم انقلاب اسلامی مدظله العالی در انتقام سخت از دشمنان ملت مسلمان ایران، نخستین سیلی دردناک  را به گوش آمریکای جنایتکار نواخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این سیلی چنان صدایی کرد که در اقصی نقاط کره خاکی لزره بر جان سردمداران کاخ سفید و همپیمانان او انداخت.

کانون جنبش استادی مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور تصریح کرد: فرماندهان و رزمندگان دانشمند و متخصص نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین گام برای شروع انتقام سخت از آمریکا با شلیک ده‌ها موشک بالستیک ایرانی فاتح و قیام، پایگاه استراتژیکِ آمریکایی عین الاسد در غرب بغداد را مورد حمله برق آسای تلافی جویانه  قرار دادند.

این بیانیه یادآور شد: این انتقام، راهی برای پایان حضور فسادانگیز آمریکا از آسیای غربی خواهد شد؛ راهی که انشاءالله متنوع و متراکم در شبکه هوشمند جبهه بین المللی مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت تا بخشی از آلام ملت ایران در فقدان سردار جهانی مقاومت و دلهای آزادی‌خواهان جهان تسکین یابد.

۷۲۰ کانون جنبش استادی خاطرنشان کردند: بر این باوریم که مردم بصیر ایران در این نقطه عطف تاریخی و همزمان با پایان حضور آمریکا در آسیای غربی، پاسداشت خون و راه سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را خاتمة تفکر غربگرایی در ایران می دانند. بر همین اساس در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha