۱۸ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۴۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83626979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد تریلرهای کشنده در سه محور مواصلاتی کردستان ممنوع شد

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه کردستان گفت: به دلیل بارش برف و سهولت در ترافیک جاده‌ای، تردد انواع کشنده و تریلر از ساعتی پیش تا اطلاع بعدی در سه محور سنندج - مریوان، سنندج به دیواندره و سقز به بانه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ عیسی گوهری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت تردد تریلر در این محورها از امشب در جاده‌های استان اعمال شده و تا اطلاع بعدی ادامه دارد.
وی به بارش برف و لغزندگی در اغلب جاده‌ها و محورهای اصلی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به بارندگی و وجود مه در محورهای مواصلاتی، رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط را مد نظر داشته باشند.
رییس پلیس راه کردستان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن و چراغ خودرو از مواردی است که رانندگان باید قبل از سفر به آن توجه کنند.
سرهنگ گوهری سرعت و تجاوز به چپ را از مهمترین دلایل بروز تصادف در جاده‌ها دانست و یادآور شد: با توجه به کوهستاتی بودن اغلب محورهای مواصلاتی استان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه‌های پلیس از سوی رانندگان ضروری است.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.
همچنین جاده های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha