۱۹ دی ۱۳۹۸، ۸:۰۳
کد خبر: 83627052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همایش « من یک سلیمانی‌ام » در مهریز برگزار شد

یزد - ایرنا - همایش دانش آموزی « من یک سلیمانی‌ام » چهارشنبه‌شب با حضور جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس مهریز در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: اخلاص ، ایمان ، ولایتمداری و ایستادگی بر اصول تا پای جان موجب عزت و محبوبیت این شهید بزرگوار شده است.

سرهنگ احمدعلی زارع زاده افزود: دانش‌آموزان برای ادامه راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام باید سیره و اهداف شهدای جبهه مقاومت و به خصوص شهید سلیمانی را مطالعه و با آن آشنا شوند .

وی ادامه داد: به شهادت رساندن سلیمانی اوج ذلت و حقارت استکبار جهانی خصوصا آمریکایی‌ها را نشان داد و راه این شهید و همرزمانش با قوت توسط رزمندگان جبهه مقاومت ادامه می‌یابد.

فرماندار سابق مهریز اظهارداشت: خون این شهدا و روحیه ایستادگی و مقاومت در تک تک مردم و جوانان این کشور و مسلمانان وجود دارد و راه او نه تنها کم‌رنگ نمی‌شود بلکه ادامه خواهد داشت.

زارع زاده اظهارداشت: انتقام سخت توسط رزمندگان جبهه مقاومت علیه آمریکا و حامیان او به خصوص اسراییل غاصب صورت می‌گیرد و هیچ راه فراری برای آنها باقی نیست.

همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: دانش‌آموزان باید برای ادامه‌ راه شهید سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهه مقاومت نسبت به  مطالعه زندگی و سیره این شهید اقدام کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی متوسل افزود: شهید سلیمانی سمبل مبارزه با دشمنان مسلمانان به خصوص داعش بود و با اراده قوی خود و روحیه ولایتمداری بر آنها در منطقه پیروز شد.

وی اظهارداشت: باید راه شهدای جبهه مقاومت افرادی همانند سلیمانی ها را شناخت که اهداف او همان خدمت به مردم، مقاومت در برابر دشمنان و تکیه به ارزش‌های معنوی و انقلابی تا پا جان است .

همچنین مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در مهریز گفت: خون شهید سلیمانی در رگ تمام مردم و جوانان ما وجود دارد و مسیر او با قوت و قدرت تمام تا محو استکبار جهانی ادامه پیدا می‌کند.

حسین دهقانی‌زاده افزود: راه عزت و عظمت این ملت و کشور و همه مسلمانان تنها  در گرو ایستادگی تا پای جان و تسلیم‌ناپذیری در مقابل دشمنان قسم خورده است که باید تداوم یابد.

در این همایش چند قطعه شعر و تعدادی مقاله از سوی دانش آموزان شرکت کننده در این گردهمایی که در خصوص شهید سلیمانی سروده و یا نوشته شده بود،قرائت شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha