۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 83627604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: سپاه پاسداران انتقام خون سردار سلیمانی را به عنوان خواسته مردم با یک سیلی عملی کرد و این انتقام تا خروج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه دارد. ‌

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: مردم خواستار انتقام بودند و سپاه پاسداران خواسته مردم را با یک سیلی عملی کرد. 

وی گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خاورمیانه‌ای جدید با محور مقاومت ایجاد کرد . 

امام جمعه سمنان خاطر نشان کرد : زمانی که مردم مشغول تشییع شهید سلیمانی بودند ،مقام معظم رهبری ۱۷ صفت برجسته برای این سردار بیان کردند . 

وی با تاکید بر ویژگی های مهم سردار سلیمانی گفت :کارهای مهم این سرباز ایجاد خاورمیانه ای جدید با محور مقاومت بود، در صورتی که آمریکا به دنبال خاورمیانه ای با کدخدایی خود بود و این خواب شیطانی آنها تعبیری نداشت . 

وی خاطرنشان کرد : یکی از برکت های خون این شهید تصویب طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و معرفی پنتاگون به عنوان یک مرکز تروریستی است که باید از مجلس تقدیر و تشکر کرد. 

آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد : شهادت سردار سلیمانی تصویب دستور خروج نیروهای آمریکایی در مجلس عراق و در نهایت حضور و تشییع عاشورایی مردم را نیز به همراه داشت که باید از مجلس عراق و مردم بابت این حضور عاشورایی تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: رهبری نیز اشاره کردند که با شهادت سلیمانی توسط مردم قیامتی بر پا شد .

امام جمعه سمنان اظهار داشت :سلیمانی با شهادت خود بر سه فرهنگ اخلاص ،ولایتمداری و شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری تاکید کرد و مردم با حضور خود از مقام این شهید تجلیل کردند . 

آیت الله شاهچراغی گفت :وقتی سردار سلیمانی گفته بود روی سنگ آرامگاه من بنویسید «سرباز وطن» به این مفهوم است که وی اخلاصی از جنس علوی را با خود به همراه داشت . 

اخبار مرتبط