۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 2256
کد خبر: 83627867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد دانشگاه چین: آمریکا برای حل همه اختلافات به برجام بازگردد

پکن- ایرنا- تحلیلگر و استاد دانشگاه مردم چین گفت تنها راه پایان دادن به اختلافات و تنش ها در منطقه به ویژه بین آمریکا و ایران این است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به برجام بازگردد.

«دیایودی مینگ» استاد دانشگاه مردم پکن روز دوشنبه در گفت و گو با روزنامه گلوبال تایمز چین گفت: آمریکا باید به توافقاتی که امضا می کند پایبندی نشان دهد.

او خاطر نشان کرد نمی شود یک توافقی را امضا کرد بعد زیر آن زد و از آن خارج شد در غیر این صورت دیگر هیچ توافقی معتبر نخواهد بود.

این استاد دانشگاه مردم چین گفت پکن امضا کننده این توافق مهم بین المللی است و به آن پایبند بوده و هست و برای بازگرداندن آمریکا و ایران به میز گفت و گوها تلاش می کند اما نتیجه تلاش ها به این دو کشور بستگی دارد و اینکه آمریکا باید به تعهداتش پایبند باشد.

گلوبال تایمز نوشته است کلی کرافت سفیر آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به شورای امنیت نوشته است که این کشور حاضر است بدون قید و شرط با ایران وارد تعامل شود تا تنش ها در منطقه کاهش یابد و به پیشبرد صلح کمک شود.

دیایودی در این مورد هم گفت که آمریکا باید با لغو تحریم های ایران در عمل ثابت کند که خواهان حل تنش ها است وگرنه با شعار و حرف این مشکل حل نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha