۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴
کد خبر: 83628270
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده لشکر ۱۷: سلیمانی نماد شکست آمریکا در خاورمیانه است

قم-ایرنا- فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: در ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی هر اقدامی که در برابر آمریکا می‌خواسته انجام داده و سردار سلیمانی نماد شکست آمریکا در خاورمیانه است.

سردار اسدالله گنجعلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم بیان کرد: سردار سلیمانی نمونه ای از نیروهای تکلیف گرا، شهادت طلب و شجاع بود، سردار سلیمانی از مصداق های بارز سربازان صدور انقلاب و مدافعان حریم ولایت بود.

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: اعتقاد راسخ و کامل به رهبری انقلاب، عمل به تکلیف و ایمان و معنویت بود.

وی تصریح کرد: این شهید سرافراز همواره در میدان های جنگ از تمام سربازان به دشمن نزدیک تر بود و از نمونه های فرماندهان صدر اسلام و یاران پیامبر گرامی اسلام است.

وی عنوان داشت: حاج قاسم در مسیر دفاع از حریم اسلام هرگز از هیچ فردی هراسی به دل نمی داد و هیچوقت درجه های ظاهری نظامی تفاخر و غروری را در او به وجود نیاورد.

وی گفت: سردار سلیمانی نماد شکست آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته در خاورمیانه است، او معمار و احیاگر روحیات مبارزه طلبی و آزاد سازی قدس شریف و تشکیل بسیج های مردمی در منطقه می باشد.

گنجعلی تاکید کرد: حاج قاسم با اقدامات خود سبب شده تا رژیم صهیونیستی در پشت دیواره های بتنی خود محصور شود.

وی گفت: اگر معماری سردار سلیمانی نبود تکفیری ها نابود نمی شدند و ایران باید در مرزهای کرمانشاه با داعش جنگ می کرد.

گنجعلی ابراز کرد: آمریکا ۸ تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده ولی امروز آنها جرئت ندارند در روز روشن وارد منطقه شوند و مجبور هستند شبانه و با چراغ خاموش به پایگاه های خود در منطقه سرکشی کنند.

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنی ایران با آمریکا با رفتن ترامپ از میان بر نخواهد رفت، بنابراین نباید عده ای واقعیت های عرصه بین الملل و روابط بین ایران و آمریکا را به شکل دیگری به مردم انتقال دهند.

وی بیان داشت: سردار شهید سلیمانی هر جا که نیاز بود حضور پیدا می کرد که این مساله در حضور به موقع این شهید در ۸ سال دفاع مقدس، امدادرسانی به سیل زدگان، و دفاع از حریم اسلام و ولایت در لبنان، عراق و سوریه نمایان است.

وی بیان داشت: امروز دشمن ۵ جنگ تمام عیار اقتصادی، جنگ روانی با هدف ناامیدی مردم، جنگ فرهنگی و اعتقادی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی و جنگ نیابتی را به صورت همزمان به راه انداخته است.

وی عنوان کرد: آمریکا معتقد است در جنگ اقتصادی اگر یک دهم فشارهای ایران به هر کشوری وارد می شود بنیاد اقتصادی آن ملت از هم می پاشید.

گنجعلی عنوان کرد: عرفان های کاذب و بی حجابی از نمونه های جنگ فرهنگی و ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان نظامی از مصادیق جنگ عملیاتی و شکل گیری گروهک های تکفیری از ویژگی های جنگ نیابتی است.

وی تصریح کرد: پیروزی های ایران در برابر جنگ های پنج گانه آمریکا مرهون توکل و ایمان به خدا، هدایت های رهبری، حضور به موقع مردم در صحنه و نیروهای مسلح قوی و تکلیف گرا و شهادت طلب می باشد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند. /

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha