۵ جاده اصلی در آذربایجان‌غربی مه‌آلود است

ارومیه – ایرنا – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به رصد کامل وضعیت راه‌های استان گفت: در حال حاضر پنج جاده اصلی در شمال و جنوب استان مه‌آلود بوده و عبور از آنها با اقدامات ایمنی میسر است.

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این راه ها شامل خوی – ماکو در شمال استان و پیرانشهر – تمرچین، مهاباد – میاندوآب، پیرانشهر – سردشت و میاندوآب – شاهین دژ است.

وی اضافه کرد: رعایت موارد ایمنی در عبور از مسیرهای مه آلود بسیار ضروری است و باید ضمن روشن کردن چراغ های مه شکن، سرعت مطمئنه را نیز رانندگان در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه راهداران همچنان در حال برفروبی و بهبود وضعیت مسیرهای ارتباطی در آذربایجان غربی هستند، بیان کرد: در حال حاضر همه جاده های اصلی در استان باز بوده و تردد از آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: یخبندان و بارش متناوب برف در جاده‌های استان دور از انتظار نیست و باید استفاده از وسایل گرم در خودروها مورد توجه جدی رانندگان باشد.

به گزارش ایرنا، بارش برف که از اواسط هفته گذشته در آذربایجان غربی آغاز شده، زمینه سرما و یخبندان را در این استان فراهم کرده که این امر می تواند موجب بروز مشکل در مسیرهای ارتباطی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha