۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83631671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شدند

زنجان - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: چهار ورزشکار این استان از سوی فدراسیون به نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی واترپلو جوانان، دعوت شدند.

مصطفی بسطامیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی واترپلو با حضور ۱۱ شناگر از استان های مختلف ایران برگزار می شود، افزود: حسام محمدی، نیما بیگدلی، معین ابراهیم‌خانی و پارسا نجفی، ورزشکاران زنجانی دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.
وی با بیان اینکه این اردو، در رده سنی زیر ۱۷ سال و اوایل بهمن امسال به مدت یک هفته در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: تصمیم فدراسیون، جوانگرایی است و به همین علت، اردوی انتخابی جوانان را مورد توجه قرار داده است.
بسطامیان، تعداد اردوهای در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون را ۴ مرحله اعلام کرد و افزود: ورزشکارانی که بتوانند در تمرین ها و مسابقات درون اردویی، توانمندی و شایستگی‌های خود را نشان دهند به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.  
وی تصریح کرد: حسام محمدی از ورزشکاران توانمند زنجانی است و به دلیل حضور در بازی‌های آسیایی از تجربه خوب و مناسب برخوردار است که به حتم می‌تواند جذب تیم ملی شود.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان گفت: در زمان حاضر قریب ۱۰۵ ورزشکار زنجانی در رشته واترپلو فعال هستند که ۸۰ نفر آنان مرد و مابقی را نیز بانوان تشکیل می‌دهد.

بسطامیان، افزود: در حال حاضر قریب ۴۰ ورزشکار پسر و ۲۰ ورزشکار دختر درحال طی دوره آموزشی در این رشته ورزشی هستند که پس از پایان دوره، جذب تیم‌های واترپلو استان خواهند شد.    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha