۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83632167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خیابان ساحلی میاندوآب به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

مهاباد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: نامگذاری خیابان ساحلی این شهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ساخت تندیس این شهید والامقام به تصویب اعضای شورا رسید.

فخرالدین آذریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جلسه روز گذشته با موافقت شورای اسلامی شهر میاندوآب به پاسداشت مجاهدت‌های این سردار سرافراز، خیابان ساحلی از محدوده خیابان امام علی(ع) تا پل ستارخان به نام پرافتخار این سردار رشید اسلام نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم میاندوآب همچون سایر هموطنان در مراسم‌ بزرگداشت سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، ادامه داد: بنا به درخواست اعضای شورای شهر، شهردار و همچنین با توجه به عشق و علاقه مردم میاندوآب به سردار سلیمانی، نامگذاری یکی از معابر اصلی این شهر به نام ایشان در دستور کار قرار گرفت.

وی از ساخت تندیس شهید قاسم سلیمانی برای نصب در یکی از میادین میاندوآب خبر داد و گفت: این تندیس توسط «بختیار فتحی» یکی از هنرمندان این شهرستان تا روز چهلم شهادت سردار سلیمانی ساخته می‌شود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در راه مقابله با تروریسم، در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

حاج قاسم از سال ۱۳۷۶ به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.

شهرستان میاندوآب سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha